سختی گیر و رسوب زدا در شهر سنگ تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.


منابع آب موجود در کره زمین به دو دسته آب شور و آب شیرین تقسیم می شود که تنها درصد از آب ها شیرین می باشد. آب شیرین در رودخانه ها، دریاچه ها و یا سفره های زیرزمینی ذخیره شده است.. آب در یک سیکل از اقیانوس ها تبخیر شده و به صورت ابر در می آید. سپس بصورت بارش به سطح زمین بر میگردد. این آب تقریبا خالص می باشد اما به محض وارد شدن به رودخانه ها و یا عبور از لایه های خاک، آلودگی در آن بالا می رود. آب رودخانه ها یا همان آب جاری حاوی مواد معلق مانند شن و ماسه می باشد در حالیکه آب موجود در سفره های زیرزمینی مواد محلول بالایی دارد.

رسوب زدا دستگاهی است. که برای تصفیه آب از رسوبات موجود در آب است.فاده می شود به این طریق که این دستگاه روی لوله آب نصب می شود و با توجه به مدل های مختلفی که دارد از وارد شدن رسوب آب به داخل به تجهیزاتی مانند چیلر ، دیگ ، برج خنک کننده ، منابع ، مبدل های حرارتی و ... جلوگیری می کند.

شیر بکار رفته در سختی گیر یا دستگاه تبادل یون بر قیمت آن موثر است.. در سختیگیر فلزی از شیر سولوولو است.فاده می‌شود که بصورت دستی می‌باشد. اما در دستگاه تبادل یون فایبرگلاس می‌توان از شیر چند راهه اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک است.فاده نمود. قیمت تبادل یون اتوماتیک همواره از سیستم دستی بیشتر می‌باشد. شیر اتوماتیک سختی گیر در دو مدل زمانی و جریانی ارائه می شود که شیرهای زمانی بر اساس مدت زمان کارکرد سختی گیر به بکواش و احیا می رود در حالیکه با است.فاده از شیر جریانی، احیا و بکواش سختی گیر بنا به میزان دبی آب عبوری از سختی گیر تنظیم می گردد. شیرهای جریانی همواره دقت بالاتر و همچنین قیمت بالاتری دارند. لذا گرانترین سختی گیر، سختی گیر اتوماتیک با شیر جریانی می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران