سختی گیر و رسوب زدا در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .


سختی گیر رزینی با است.فاده از تبادل یونی کار کاهش سختی آب را انجام می دهد. اساس کار این سیستم تبادل یون بوده و آب با عبور از لابلای رزین کاتیونی، یون کلسیم و منیزیم (عوامل سختی) را از دست داده و به جای آن یون سدیم دریافت می کند. بعد از مدت زمان مشخصی با توجه به دبی آب و میزان سختی آن، رزین اشباع شده و باید توسط آب نمک احیا گردد.

حال اگر در درون آب عوامل رسوب گذار وجود داشته باشند، تمامی این املاح بر روی پکینگ ها و یا آب باقیمانده در سیستم تجمع کرده و رسوب بسیار زیادی در کل سیستم ایجاد می کند. لذا در سیستم های تبخیری اگر آب با سختی بالا وارد شود بعد از مدتی رسوبات سفید رنگ تمام سیستم را گرفته و بطور کلی عملکرد دستگاه ها را مختل می کند. که طبیعتا هم رسوب گذاری و هم خوردگی در کل سیستم دیده می شود.

آب در صنعت در موارد مختلفی است.فاده می شود مثلا در بحث فرایند، میزان قابل توجهی آب به است.فاده در فرایند تولید مواد اختصاص دارد. در اکثر اوقات توصیه می شود از آب با سختی پایین جهت طول عمر دستگاه ها و کیفیت محصول تولیدی، است.فاده گردد. آبنبات سازی از جمله فرایندهایی است. که نیاز به آب با سختی پایین و خلوص بالا دارد. لذا در بیشتر کارخانجات صنایع غذایی است.فاده از سختی گیر رواج دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار