پکینگ مدیا در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 


پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب وسیله ای است. که به شکل ورقه بلوک یا قطعاتی از جنس پی وی سی یا پلی پروپیلن می سازند. این قطعات مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی همانند الکل، اسید، چربی، روغن و گریس دارند. پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب در کاربردهای صنعتی به دو نوع پکینگ ثابت و پکینگ معلق تقسیم می شوند. است.فاده ی عمده این پکینگ ها در صنعت آب و فاضلاب و پتروشیمی به عنوان تصفیه کننده و تهویه کننده است..

در صنعت تصفیه فاضلاب است.فاده از پکینگ مدیای تصفیه فاضلاب برای افزایش کاردهی مخازن بیولوژیکی است.فاده می شود. با است.فاده از این پکینگ مدیا ثابت ابعاد مخزن بیولوژیکی کمتر می شود و در مقابل، راندمان مخازن تصفیه بیولوژیکی افزایش می یابد. این پکینگ ها با حذف نیترات از آب  آن را تصفیه کرده و تبدیل به آب شرب می کنند، عمل تصفیه در این پکینگ‌ها به روش بیولوژیکی انجام می‌گیرد.

استفاده از پکینگ مدیا های شناور موجب افزایش سطح تماس با آب در مخازن هوادهی می گردد و این امر نه تنها باعث کاهش حجم مخازن هوادهی می ‌شود بلکه به کاهش هزینه های ساخت پکیج و نصب سریع و آسان آن کمک می کند. ارتقا راندمان و ارتقا فرآیند تصفیه به صورت گسترده یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج های شناور است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار