سختی گیر و رسوب زدا در ملارد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



باتوجه به ظرفیت های کشاورزی ملارد و دارا بودن آب کشاورزی مناسب و زمین های حاصلخیر، بهاءالدين کهبد در سال با دو تن از دوستان خود به اسامي ثلاث و آصف تاج
بخش زمين
هاي ملارد را از اداره خالصه به قيمت هزار تومان و آن
هم به صورت اقساط خريداري نمودند. کهبد چندي بعد سهم دو شريک خود را نيز از آنان خريداري و به تنهايي مالک تمامي اراضي ملارد گرديد. اسناد موجود نشان میدهد برخی از کهبد شکایت نموده اند که علی الضاهر به نتیجه نرسیده و کُهبُد پس از مالکيت بر تمامي اراضي با است.فاده از است.عداد و قدرت بالای مردم ملارد در امر کشاورزی، اقدام به گسترش کشاورزي مدرن و ايجاد باغ
هاي بسیار وسيع و تأسيس گاوداري مجهز نمود .

از همان سال با همت شهرداران ملارد نسیم توسعه شهری ، خدمت رسانی و شکوفایی وزیدن گرفت و میتوان گفت پس از انقلاب شهرداری ملارد گامهای بزرگی در جهت توسعه و آبادانی شهر ملارد با توجه به رشد روز افزون جمعیت ملارد برداشته است.. با هم به تماشای گوشه ای از این توسعه و آبادانی مینشینیم.

با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیات دولت در جلسه مورخ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.


دستیابی به سختی کل و TDS برای طراحی ظرفیت دستگاه، آیتمی حیاتی و مهم می باشد. در فرمولی که گفته خواهد شد این آیتم یکی از موارد تعیین کننده است.. باید در نظر داشته باشیم که سختی گیرها عمدتا تا سختی حدود ppm as CaCO عملکرد مناسبی دارند و زمانیکه میزان سختی از این عدد بالاتر می رود کارآیی رزین کمتر شده و در نهایت به صفر می رسد.

در این مدل شیرها که با سایز بندی ¾، و اینچ موجود می باشند، می توان شیر و عملیات احیا را برای یک زمان مشخص مثلا هر روز یکبار و راس ساعت مشخصی مانند نیمه شب، برنامه ریزی کرد. بنابراین نیازی به اپراتور برای کنترل سختی آب خروجی تا رسیدن به نقطه اشباع رزین نمی باشد. اما در زمان نصب، تنظیم و راه اندازی اولیه، باید تایم دقیق عملیات احیا در شیر تنظیم گردد. اینکار مستلزم این است. که کارفرما دقیقا بداند حجم مصرفی آب روزانه در آن مجموعه چقدر است. تا با محاسبه به زمان دقیق اشباع شدن رزین دست یابد. مهمترین مزیت شیر زمانی، امکان موکول کردن زمان احیا به تایم هایی که کمترین است.فاده از آب وجود دارد، می باشد.

آب سختی گیری شده به مصارف مختلفی می رسد مثلا آب مورد نیاز موتور خانه ها و سیستم های تاسیساتی مانند دیگ های بخار و آبگرم، چیلرها، برج های خنک کننده، فن کوئل ها و انواع هواسازها. همینطور ممکن است. برای آب مصرفی داخل ساختمان است.فاده شود که به منظور شرب، شستشو، تهیه غذا و دیگر موارد باشد. همچنین از این آب می توان برای سیستم های است.خر و جکوزی و سونا است.فاده نمود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ملارد