سپتیک تانک در ملارد ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بلوار رسلول اکرم محور دسترسی از ملارد به سمت کرج میباشد که تا ابتدای فردیس کشیده شده است. این خیابان در ابتدا یک خیابان بسیار مستهلک و دو لان بود و با توجه به روند رشد جمعیتی پاسخگوی میزان رفت آمد شهرواندان نبود و شهرداری ملارد آن را تبدیل به بلوار متری به طول متر در دوباند و هرباند تا لاین نمود تا مورد بهربرداری هم میهنان قرار گیرد

دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

از همان سال با همت شهرداران ملارد نسیم توسعه شهری ، خدمت رسانی و شکوفایی وزیدن گرفت و میتوان گفت پس از انقلاب شهرداری ملارد گامهای بزرگی در جهت توسعه و آبادانی شهر ملارد با توجه به رشد روز افزون جمعیت ملارد برداشته است.. با هم به تماشای گوشه ای از این توسعه و آبادانی مینشینیم.


این جدول با توجه به میزان مقاومت مکانیکی لوله مورد است.فاده در ساخت بدنه مخزن ایجاد شده است.. اینکه شما به چه ظرفیتی از سپتیک نیاز دارید و کدام مقاومت مکانیکی به کار شما خواهد آمد را با همکاران ما در میان بگذارید. سپس میتوانید بهترین نوع مدل دوجداره نمودن بدنه دستگاه اعم از کورتیوب، کاروگیت، اسپیرال و یا اسپیرال کاروگیت را انتخاب کنید. در نهایت بهترین قیمت را انتخاب و نسبت به خرید اقدام نمائید.

در سال‌های ابتدایی بخاطر جلوگیری از نفوذ پساب درون گند انبار به خاک و آب اطراف با ایزوگام نمودن درون سپتیک بتنی مشکل را مرتفع می‌نمودیم و در ادامه حتی بیرون دستگاه را ایزوگام نمودیم. ولی باز هم مشکلاتی برای این سیستم پیش می‌آمد. سپتیک تانک بتنی را نمی‌توان افقی تولید کرد مگر اینکه این موضوع بصورت درجا انجام گیرد. در این حالت نیز بدلیل بالا بودن سطح آب زیر زمینی امکان بتن ریزی وجود ندارد. لذا در مازندران و تمامی شهر‌های آن باید از سپتیک تانک پلاستیکی فشرده است.فاده نمود.

همانطور که می‌دانید سپتیک تانک دستگاهی است. که تمامی جامدات را از پساب خروجی از ساختمان‌های مسکونی گرفته و تبدیل به پساب مایع میکند. سپس جهت سرریز به چاه فاضلاب یا اگوی شهری تحویل لوله‌های انتقال فاضلاب می‌دهد. گندانبار می‌تواند بصورت درجا با مصالح بنایی شامل سنگ و آجر و سیمان ساخته شود، و یا اینکه بصورت آماده یا پیش ساخته در کارخانه تولید و به محل پروژه حمل گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ملارد