سپتیک تانک در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در


مخزن سپتیک فایبر گلاس از پلاستیک فشره با الیاف (FRP) و فیبر های شیشه ای ساخته شده است. که ساختاری شبیه به سپتیک تانک پلاستیکی دارد اما مقاوم تر و بادوام تر از آن می باشد و از مزایای آن می توان به وزن سبک اش اشاره کرد که به راحتی قابل کنترل است. و نسبت به مخازن سپتیک بتنی و است.یل ارزان تر می باشد.

در صورتی که مکانیزم عملکرد سپتیک بدلیل وارد شدن شامپوها، صابونها و مواد شیمیایی آنتی باکتریال و از بین رفتن باکتری‌های بی هوازی کامل نباشد، یا در هنگام طراحی آن ظرفیت مورد نیاز به درستی محاسبه نشده باشد، همواره مخزن دارای حجم زیادی لجن خواهد شد و انتقال آب از قسمت اول به دوم با مشکلاتی همراه خواهد بود. دراین صورت آب به داخل لوله ورودی برمی‌گردد و در حقیقت سیستم تصفیه دچار گرفتگی شده و نیاز به تخلیه پیدا خواهد نمود.

دقت نمائید در حد امکان از تردد وسائط نقلیه روی سیستم ممانعت بعمل آورید. در صورت ضرورت بر قرار گرفتن مخزن زیر محل تردد ماشین‌های سنگین رعایت دستورالعمل نصب سپتیک در زیر معابر عمومی الزامی است.. تولید کننده محصول باید دقت نماید در حد امکان در این مواقع مقاومت مکانیکی دستگاه را بالا ببرد تا در هنگام وارد شدن نیروهای نقطه ای باعث دفرمه شدن مخزن نگردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران