سپتیک تانک در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در بعضی از پروژه‌ها که سپتیک در وسط محوطه نصب می‌گردد ضرورت دارد ونت گاز از طریق لوله زیرخاک به سمت کناره‌های ساختمان هدایت گردد و نهایتا به همراه سایر لوله‌های ونت ساختمان اعم از سرویس بهداشتی به سمت بالاترین نقطه ساختمان (پشت بام) منتقل می گردد. علت عصایی بودن ونت سپتیک تانک جلوگیری از بسته شدن مجرای آن بواسطه ساختن لانه توسط پرندگان روی دهانه ونت از یک سو و جلوگیری از جریان پیدا کردن آب باران به درون سپتیک تانک می‌باشد.

منظور از تصفیه فاضلاب به روش بی هوازی یعنی دخالت باکتری های بی هوازی در فعالیت و تجزیه مواد که این فعالیت اولین بار سه میلیارد سال پیش رخ داد که باکتری های هتروتروف بودند. این باکتری ها برخلاف باکتری های امروزی دارای کپسول بومن برا یمدافه از خود نداشتند ولی در عوض برجستگی هایی به مانند مژه داشتن که دارای سم ضعیفی بود که خود را در برابر دشمن حفاظت کنند.

سازه اسپیرال مورد است.فاده در ساخت بدنه و عدسی سپتیک تانک پلی اتیلنی همانطور که ملاحظه می‌کنید در سراسر سطح دستگاه دوجداره است. و حتی در صورتی که لایه یا جداره بیرون دچار سوراخ شدگی بوسیله اشیا و سنگ‌های نوک تیز گردد هیچ مشکلی در عملکرد سیستم بوجود نخواهد آمد و نشتی دیده نخواهد شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک