پکینگ مدیا در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


‌کاتالوگ اولیه شرکت ناب‌زیست شامل اولین محصولاتی که در این مجموعه تولید گردید در لینک روبرو در اختیار شما قرار گرفته است.. با توجه به توسعه چند صد برابری ظرفیت تولید، چنانچه کاتالوگ تخصصی هر محصول مورد نیازتان می باشد با واحد فنی تماس بگیرید.

پکینگ مدیا های تصفیه فاضلاب ساخته شده توسط شرکت پژوهش صنعت آب، دارای قابلیت رشد میکروبی بالایی به صورت گسترده می‌باشند. جنس این پکینگ مدیا ها از جنس  PPو PVC بوده و از بهترین مواد اولیه در ساخت آن‌ها است.فاده شده است.. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت به روز پکینگ مدیاهای تصفیه فاضلاب از طریق راه های ارتباطی عنوان شده در این صفحه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

در هنگام طراحی مدیای جامد باید به این نکته توجه شود که این مدیا در یک حجم ثابت، سطح ویژه زیادی داشته باشد. این سطح نیز باید زبر باشد تا بیومس تولید شده بتواند به راحتی روی آن تشکیل شود و به اندازه کافی توانایی حفظ لایه های بیولوژیکی تشکیل شده را داشته باشد. پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب به صورت قطعات سبک و با اشکال مختلف مانند لانه زنبوری، مورب و &#; تولید و روانه بازار می‌شوند که در عین سادگی در طراحی و سبک بودن، بسیار مقاوم هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک