منهول در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


این منهول ها به سبب ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در سال‌های اخیر به‌شدت در کشورهای توسعه‌یافته مورد توجه قرار گرفته‌اند. وزن پایین، انعطاف‌پذیری بالا، است.حکام عالی، طول عمر بالا، حمل‌ونقل راحت، عدم، نصب بسیار راحت و… از مهم‌ترین ویژگی‌های این منهول‌ها هستند.

هنگام انتخاب منهول های پلی اتیلن باید اطمینان حاصل کنید که مناسب ترین ترکیب برای ارتفاع را در پروژه های شما محقق می کنند. این نوع منهول ها از قسمت های مخروطی یا قسمت فوقانی، بدنه و پایه، در اندازه های مختلف و با است.فاده از فناوری قالب گیری چرخشی (دورانی) تولید می شود. با است.فاده از این فناوری، منهول ها را تا قطر ۵ میلی متر DN و میلی متر DN طبق است.اندارد TS - تولید می کنند.

مورد سوم است.فاده از لنگر میانی است. که در آن یک صفحه بتن تقویت شده میلگرد در بالای لوله های ورودی و خروجی قرار می گیرد. لبه های لنگر برای جلوگیری از اعمال نیروی محرک به لوله های ورودی و خروجی از زیر صفحه به داخل منهول جوش داده می شوند. توجه داشته باشید که لبه های لنگر می توانند به عنوان جایگزینی برای قسمت های زیرین است.فاده شوند. آنها در بسیاری از



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان