پکینگ مدیا در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


پکینگ های ثابت از اتصال ورق های PP و یا PVC که به روش ترموفرمینگ فرم داده شده اند تشکیل شده و بصورت بلوک در می آیند، بر اساس میزان تراکم ورق ها سطح ویژه پکینگ ها افزایش و یا کاهش می یابد که این تراکم ورق اصلاحا گام نامیده می شود. انواع گام های پکینگ مدیا شامل ، ، ، و… می باشد. گام پرکاربردترین نوع پکینگ می باشد. این مدل دارای سطح ویژه متر مربع بر متر مکعب می باشد که رایج ترین مدل مصرفی می باشد. سطح ویژه یکی از عوامل بسیار موثر در برآورد قیمت پکینگ می باشد. به این صورت که هرچه تراکم ورق ها بالاتر باشد سطح ویژه افزایش می یابد و به طبع قیمت محصول هم افزایش خواهد داشت.

پکینگ مدیای ثابت،  قطعات  یا  بلوک هایی سبک که در اشکال مختلف مانند لانه زنبوری ، مورب و غیره تولید می شوند و در عین حال بسیار مقاوم هستند که  با است.فاده از فرایند رشد چسبیده ظرفیت تصفیه خانه ها و پکیج های تصفیه فاضلاب را افزایش می دهند. در این فرایند(رشد چسبیده) میکروارگانیزم ها به سطح داخلی و خارجی بستر میچسبند و با تشکیل بیوفیلم بر سطوح پکینگ مدیا  و با گذر جریان  هوا از میان آن ، مواد آلی یا بار آلودگی فاضلاب را تجزیه میکنند. این مدل به دلیل ثابت بودن به افزایش سرعت فرایند تصفیه در شرایط گوناگون کمک کرده و باعث کاهش نرخ تکثیر میکروبی نیز می‌گردد.

پکینگ مدیا معلق از جنس pvc, و pp ساخته می شوند. این مدل مدیا سطح ویژه واقعی و زیادی دارد و باعث مخلوط شدن بهتر و بازدهی بالاتر سیستم تصفیه می گردد. برای تولید این مدل عمدتا از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن با چگالی بالا است.فاده می شود. برای جلوگیری از خروج مدیا و مواد و همچنین تجزیه کامل ترکیبات، در انتهای راكتور، يك يا چند لوله سوراخ‌ دار تعبیه می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان