مشاوره و اجرا آبکاری و لعاب کاری در اسلامشهر

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها : آدرس و مشخصات مدیران تمامی مراکز ( آسایشگاه ها) نگهداری سالمندان در است.ان تهران -مرکز آتیه سبزامید/ نشانی: خ شهید افشاری ـ  میدان بنی هاشم ـ بوستان نهم شرقی یا شهید جعفری ـ نبش تالار ساقدوش  ـ پلاک ۸/ نام مدیر: ملیحه مشهدی رضا خراسانی/ کدپستی:۸/ تلفن:۸۵-۵ -مرکز دادخواه/ نشانی: خواجه عبدالله انصاری […]

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]


تمیزکاری الکترولیکی : فرآیند حذف کردن پوسته های سطحی در محلول با است.فاده از جریان الکتریسیته است.. در این فرآیند قطعات را از کاتد یا آند آویزه کرده و در وانی حاوی محلولی که هدایت الکتریکی خوبی دارد مثل اسید یا سیانید غوطه ور می کنند. انتخاب نوع محلول (از نظر اسیدی یا قلیایی بودن) به موادی که باید تمیز شوند بستگی دارد. برای تمیز کردن لکه های اضافی گریس یا زنگ محلول قلیایی مناسب است.. در اثر عبور جریان برای مدت تا ۵ دقیقه از محلول تمام زایده های سطحی حذف می گردند.

به طو کلی پلاتین ٬ پالادیوم ٬ رودیوم ٬ روتنیوم ٬ اسمیوم و اریدیوم را فلزات گروه پلاتین م نامند.فلزات گروه پلاتین در صنعت مدرن رفته رفته اهمیت پیدا میکنند و از آنجایی که گرانبها هستند سعی می شود به جای است.فاده از فلزات گروه پلاتین در صنعت پوشش کاری ٬ از فلزات دیگر است.فاده شود. از فلزات گروه پلاتین در صنعت تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و مدرن ٬ در صنعت الکتروتکنیک ٬ در زرگری و در صنعت شیمیایی به عنوان کاتالیزور است.فاده میکنند .

حمام های کادمیوم کاری بسیار متداول از انحلال اکسید کادمیوم و یا سیانید کادمیوم در سیانید سدیم تولید میشوند . به وجود آمدن شکنندگی توسط هیدروژن در کادمیوم کاری سیانیدی سبب شده است. که الکترولیتهای اسیدی برای کاربردهای ویژهای تهیه شوند. تنها فرایندی که امروزه سودمند است. ٬ بر پایه حمامهای فلوئوبرات مبتنی است. .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر