مشاوره و اجرا آبکاری و لعاب کاری در رباط کریم

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.


از پیچیده ترین معضلات جهانی مسئله خـوردگی اتمسفری فلزات است. برای غلبه بر این مشکل نیز آبکاری فلز یکی از مناسب تـرین و مقـرون به صرفه تـریـن راه ها است.. قطعات آلومینیومی تولید شده مقاومت چندانی در بـرابـر خـوردگی نـدارند مگر اینکه به روش اکسیداسیون آندی با قشر نازکی از اکسید آلومینیوم محافظت گردند .

مس فلزی است. با قابلیت کشش بدون پاره شدن ٬ نرم و هادی بسیار خوب جریان برق و گرما. مس از هیدروژن نجیبتر است. و در نتیجه نه تنها در مقابل آب و محلول های نمکدار بلکه در مقابل اسیدهایی که اکسیدکننده نیستند نیز مقاومت دارد. اکسیدکننده ها و اکسیژن هوا به راحتی مس را به اکسید مس (I) و یا اکسید مس (II)تبدیل میکنند اکسیدهایی که برخلاف خود فلز در اکثر اسیدها حل میشوند. به دلیل وجود گازهای مخرب در محیط که دارای گوگرد هستند ٬ روی اشیایی که از جنس مس هستند لایه هایی از سولفور مس به رنگهای تاریک و یا سبز تشکیل میشود .

عملیات پسین پوششهای کادمیوم نیز به منظور بهتر نمودن قطعه انجام می باشد. غوطه ور نمودن کوتاه مدت۵ درصد سبب براق شدن لایه ها از نوع نقره خواهد شد. در صورتی که بخواهیم لایه در اسید نیتریک ۵ کادمیوم در مقابل خوردگی مقاومتر شود ٬ به طریق پسین با است.فاده از محلولهای اسید حاوی یونهای کروم ممکن خواهد بود. بر طبق غلظت و ترکیب محلولهای کرومدار ٬ لایه های کرومات به رنگهای آبی آسمانی ٬زرد براق یا سبز زیتونی ایجاد میشود که به طور قابل ملاحظه ای در مقابل خوردگی لایه را بهتر مینمایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر