مشاوره و اجرا آبکاری و لعاب کاری در شهر ری

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


مس فلزی است. با قابلیت کشش بدون پاره شدن ٬ نرم و هادی بسیار خوب جریان برق و گرما. مس از هیدروژن نجیبتر است. و در نتیجه نه تنها در مقابل آب و محلول های نمکدار بلکه در مقابل اسیدهایی که اکسیدکننده نیستند نیز مقاومت دارد. اکسیدکننده ها و اکسیژن هوا به راحتی مس را به اکسید مس (I) و یا اکسید مس (II)تبدیل میکنند اکسیدهایی که برخلاف خود فلز در اکثر اسیدها حل میشوند. به دلیل وجود گازهای مخرب در محیط که دارای گوگرد هستند ٬ روی اشیایی که از جنس مس هستند لایه هایی از سولفور مس به رنگهای تاریک و یا سبز تشکیل میشود .

حمام های کادمیوم کاری بسیار متداول از انحلال اکسید کادمیوم و یا سیانید کادمیوم در سیانید سدیم تولید میشوند . به وجود آمدن شکنندگی توسط هیدروژن در کادمیوم کاری سیانیدی سبب شده است. که الکترولیتهای اسیدی برای کاربردهای ویژهای تهیه شوند. تنها فرایندی که امروزه سودمند است. ٬ بر پایه حمامهای فلوئوبرات مبتنی است. .

فرایند آبکاری کروم :همان­گونه که از اسم این فرآیند پیدا است. در این تکنیک فلز احیاء شده در کاتد منجربه تولید لایه آبکاری می­گردد بطوری­که ابتدا در ۵ سال قبل انجام آزمایشاتی برای نشاندن ذرات فلز روی چوب و چرم و پارچه انجام شده که اولین بهره­ برداری روی فلز و نتیجه­گیری در سال ۸ میلادی توسط دکتر ویلیام ژِیلبرت پزشک دربار سلطنتی آزمایش شد و در سال توسط ویلهم پفان­هاوزر معروف به مسترپوف (POVI) برای اولین بار مدالهای دربار سلطنتی انگلستان با روش آبکاری ساخته شد که مورد است.قبال هم قرار گرفت و ماکس اشلوتر پرفسور افتخاری گالوانوتکنیک اولین آبکاری براق نیکل و قلع را پایه­گذاری نمود و از آن تاریخ به بعد شیمی­دانان در سراسر جهان به مطالعات خود در این رشته ادامه داده­اند تا اینکه در سال ۸ به دست شیمی­دان معروف بنام فرانکلین این روش تکمیل و برنامه­ریزی شد و جهت است.فاده کامل آن به دنیای صنعت آن روز ارائه گردید و تا به امروز لابراتورهای بزرگ تجسسی کشورهای صنعتی پیشرفته هر روز در تحقیق روشهای نوین و جدیدتری بوده­اند و نظرات آزمایش شده خودشان را به­طور کامل در بولتن­های صنعتی منتشر کرده­اند .تاریخچه این صنعت در ایران بصورت صنعتی به­موجب اطلاعات بدست آمده حدود سال قبل می­رسد که این صنعت توسط مرحوم احمد شهاب لولاگر در خیابان خیام به­طور کاملا مقدماتی در یک کارگاه کوچک فقط با آب نیکل­ مات افتتاح گردید و بعد به مرور از سال کارگاههای آبکاری دیگری بنام­های مائوک، رنگین، هدایت ، یکی پس از دیگری مشغول به فعالیت شده­اند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر