مشاوره و اجرا آبکاری و لعاب کاری در قرچک

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.


آبکاری کروم,آبکاری پاششی,پوشش کروم,آبکاری نقره,لعاب طلا,آبکاری تمام سطوح,فانتا کروم،مخمل پاش,محلول فانتا کروم,پودر مخمل,رنگ است.یل,رنگ براق,هیدروگرافیک,فیلم هیدروگرافیک,رنگ پاش,سوپر کروم,لعاب کاری,دستگاه آبکاری،چوب,فلزات,شیشه و بلوریجات,گچ,سفال,سرامیک,کاشی,پلی است.ر,پلاستیک,قطعات خودرو و موتور سیکلت,دکوراسیون,

روان‌سازهای کلرید آمونیوم روی و کلرید آمونیوم ( نشادر ) در حرارت تجزیه می‌شوند و تشکیل کلرید هیدروژن و گاز آمونیاک می‌دهندکه هر دو آن‌ها به سهولت به وسیله دستگاه تنفسی فوقانی در درجه غلظت پایین‌تر از غلظتی که خطرآفرین تلقی می‌شوند قابل تشخیص هستند.

کروم فلزی بسیار سخت است. و در برابـر سایش و اصطلاک مقاومت خوبی از خود نشان می دهد به وسیله آبکاری کروم سخت می توان مقاومت قطعات رادربرابر سایش افزایش داد و باعث افزایش عمر آنها شد با این روش می تـوان از خـوردگـی قـطعات جلوگیری کرد و همچنین برای اصلاح انـدازه هـا و رفـع عیـوب ایجـاد شده در سطح قـالب هـا ؛ غلطک ها و بسیاری دیگر از قطعات سود جست.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر