مشاوره و اجرا آبکاری و لعاب کاری در چهاردانگه

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


طلا فلزی است. قیمتی )نجیب( ٬ به رنگ زرد ٬ در طبیعت به صورت خالص پیدا می شود . طلا در مقابل اتمسفر,آب ٬ محلولهای نمکی و اسیدها آسیب ناپذیر است.. تنها تیزاب )یک حجم نیتریک و سه حجم اسید کلریدریک(یا اسید کلریدریک با داشتن اکسیدکننده ها طلا را حل میکند. برای بهتر نمودن خواص پوشش طلای ترسیب شده به طریق الکتروشیمیایی ٬ به الکترولیتهای طلا مواد شیمیایی کاملا مشخص افزوده میشود. پوشش های آلیاژی نقش مهمی در روکش طلای الکترولیتی دارند. همچنین می توان به طور مناسبی خواص ویژه روکشها ٬مانند سختی ٬ براق نمودن و رنگ را تحت تاثیر قرار داد .طلاکاری با ضخامت کم )آبنوس کاری الکتریکی طلا( درزرگری به کار میرود . ایجاد لایه هایی با ضخامت نسبتا نازک به ضخامت در حدود ۵۵ الی ۵ میکرومتر فلز پایه را در مقابل کدر شدن مقاوم می کند. به علاوه رفته رفته لایه های ضخیم به ویژه در قطعات صنعتی به کار می برند ٬ به عنوان مثال در صنعت الکترونیک برای ارتباطات در مدارهای چاپی ٬ در صنایع فضایی ٬ در ساختن وسایل سفره )کارد ٬ قاشق و چنگال( و در صنعت شیمیایی به عنوان ضدخوردگی .

نیکل یکی از مهم ترین فلزاتی است. که در آبکاری به کار گرفته میشود. تاریخچه آبکاری نیکل به بیش از صدها سال پیش باز میگردد این کار در سال ۸ هنگامی که R.Rotlger توانست رسوبات نیکل را از حمامی شامل سولفات نیکل و آمونیوم بدست آورد آغاز گردی. بعد از آن Adams اولین کسی بود که توانست آبکاری نیکل را در موارد تجاری انجام دهد. نیکل رنگی سفید شبیه نقره دارد که کمی متمایل به زرد است. و به راحتی صیقل پذیر و دارای خاصیت انبساط و انقباض ٬ جوش پذیر بوده و مغناطیسی می باشد. آبکاری با نیکل اساسا به منظور ایجاد یک لایه براق برای یک لایه بعدی مانند کروم و به منظور فراهم آوردن جلای سطحی خوب و مقاومت در برابر خوردگی برای قطعات فولادی ٬ برنجی و حتی بر روی پلاستیک هایی که با روشهای شیمیایی متالیزه شده اند به کار می رود. مواد شیمیایی که در الکترولیت های نیکل به کار میروند عبارتند از :

کروم فلزی بسیار سخت است. و در برابـر سایش و اصطلاک مقاومت خوبی از خود نشان می دهد به وسیله آبکاری کروم سخت می توان مقاومت قطعات رادربرابر سایش افزایش داد و باعث افزایش عمر آنها شد با این روش می تـوان از خـوردگـی قـطعات جلوگیری کرد و همچنین برای اصلاح انـدازه هـا و رفـع عیـوب ایجـاد شده در سطح قـالب هـا ؛ غلطک ها و بسیاری دیگر از قطعات سود جست.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر