مشاوره و اجرا ابزار سازی در اسلامشهر

tool making-1
tool making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


گروه صنعتي ايران ترانس، یکی از شرکت های ابزارهای صنعتی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و در طراحي و ساخت دستگاه هاي جوش و برش آن را گسترش داده است.. این شرکت که جایگاه خوبی در صنعت جوشکاری دارد، با بهره مندی از تیمی متخصص و کارآزموده، توانسته است. به جدیدترین تکنولوژی های روز دسترسی داشته و خدمات ارزشمندی را به صنایع مختلف در این حوزه ارائه نماید.

یکی از بهترین تولید کنندگان ابزارآلات صنعتی، آروا می باشد که فعالیت خود را از سال ۸۸ شروع کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. محصولات این شرکت تماما دارای ضمانت های لازم بوده و خدمات پس از فروش را شامل می شود. ضمن آنکه این ابزارها، همراه با دفترچه های فارسی به چاپ رسیده تا بتواند کارآیی بالاتری را برای افراد ایجاد کند.  می توانید این محصولات را از آروا با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر