مشاوره و اجرا ابزار سازی در پردیس

tool making-1
tool making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


گروه صنعتي ايران ترانس، یکی از شرکت های ابزارهای صنعتی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و در طراحي و ساخت دستگاه هاي جوش و برش آن را گسترش داده است.. این شرکت که جایگاه خوبی در صنعت جوشکاری دارد، با بهره مندی از تیمی متخصص و کارآزموده، توانسته است. به جدیدترین تکنولوژی های روز دسترسی داشته و خدمات ارزشمندی را به صنایع مختلف در این حوزه ارائه نماید.

یکی از بهترین تولید کنندگان ابزارآلات صنعتی، آروا می باشد که فعالیت خود را از سال ۸۸ شروع کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. محصولات این شرکت تماما دارای ضمانت های لازم بوده و خدمات پس از فروش را شامل می شود. ضمن آنکه این ابزارها، همراه با دفترچه های فارسی به چاپ رسیده تا بتواند کارآیی بالاتری را برای افراد ایجاد کند.  می توانید این محصولات را از آروا با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر