آهنربا در پردیس ( فروش )

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


همچنین از آهنرباهای سرامیکی می توان در دماهای نسبتاً بالا است.فاده کرد، اگرچه خصوصیات مغناطیسی آن ها با افزایش دما کاهش می یابد. مثلا در دمای درجه سانتیگراد ( درجه فارنهایت)، تقریباً ٪ از خصوصیات مغناطیسی این نوع آهنربا حفظ می شود؛ با این حال باز هم کاربردی است..

به همین منظور برای پیشبرد بیشتر اهداف صنعت در این زمینه ، با بکارگیری متخصصین ، اقدام به راه اندازی گروه مگنت گستر آسیا کرده است. . این گروه مفتخر است. با تامین و ساخت انواع آهنرباهای دایم و موقت وهمچینین طراحی و تولید دستگاهای مغناطیسی به مشتریان عزیز ارایه خدمات کند .

امروزه با نگاهی بر صنایع مختلف مشاهده خواهیم کرد که آهن ربا بخش جدایی‌ناپذیری برای ساخت وسایل مختلف در صنایع پزشکی؛ چوب؛ پلاستیک و شیشه؛ مطالعات تحقیقاتی برای پی بردن به اعماق سیاره‌ها: معادن و غیره است.. در ادامه به برخی از کاربرد



( فروش ) های دیگر در پردیس