سیم خاردار در پردیس ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


از این نوع سیم خاردار بیشتر برای حفاظت محوطه کارخانه‌ها، مراکز نظامی و فرودگاه ها و .... است.فاده می‌شود، سیم خطی، به راحتی باز و بسته می‌شود، دوام و ماندگاری بالایی دارد، بسیار انعطاف پذیر بوده و مانع از عبور حیوانات می‌شود، نصب آن در انواع زمین‌ها آسان است.، این سیم‌ها وزن بسیار کمی دارند و پس حمل و نقل آن‌ها به راحتی انجام می‌شود.

همانطور که می‌دانید سیم خاردار برای حصارکشی امنیتی دور باغ، روی دیوار و غیره اهمیت دارد، طبق تعریف راهنمای خرید، سیم‌های خاردار، سیم‌هایی فلزی هستند که برای امنیت بخشی و حفاظت از محوطه‌های مختلف و نیز برای جلوگیری از تردد انسان‌ها و حیوانات، است.فاده می‌شود. از طرفی، سیم خاردارها به خاطر ظاهر خود، علاوه بر حفاظت از محوطه‌ها، جلوه زیبایی نیز به مناطق حفاظت شده، می‌بخشد. سیم های خاردار حصاری، دارای سرهای تیز نیزه مانند هستند.

مجموعه آریا حصار با برخورداری از افراد متخصص و آموزش دیده و بهره گیری از بهترین تجهیزات در تولید سیم های خاردار این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که از خدمات برتر و با کیفیت نصب سیم خاردار بهره مند شوند.با توجه به وجود انواع سیم خاردار بی کیفیت و متفرقه در بازار بهتر است. قبل از خرید انواع سیم خاردار با مشاورین و کارشناسان مجموعه آریا حصار در این زمینه مشورت داشته باشید.برخی از فروشندگان بدون اطلاع از کیفیت محصول ، انواع سیم خاردار نامرغوب را به فروش می رسانند.شما می توانید با دریافت اطلاعات لازم در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین انواع



( فروش ) های دیگر در پردیس