ابزار اندازه گیری در اسلامشهر ( فروش )

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


ایـنرژی ایـن افتخـار را دارد کـه اولیـن مرجـع تخصصـی نقـد، بررسـی و فـروش اینترنتی کالا در حـوزه سـوخت، انـرژی و صنایـع وابسـته بـه آن در ایـران اسـت. مطالعـات صـورت گرفتـه حاکـی از وجـود معضـلات عدیـده ای بـرای تامیـن تجهیـزات صنایـع تخصصـی ســوخت کشــور و صنایــع مرتبــط آن بــوده اســت.ما در ایــنرژی بــه دنبــال حــل ایــن مشکلات در سطح کلان کشوری هستیم.

مکانیزم آمپرمتر آهنربای متحرک مانند سیم پیچ متحرک است.، با این تفاوت که برای اندازه‌گیری جریان‌های بالاتر است.فاده می‍شود. سیم پیچ در این نوع آمپرسنج در داخل قرار گرفته و به صورت مداوم عقربه‌ای به وسیله‌ی آهنربا حرکت می‌کند.

ضخامت سنج عمدتا در صنعت خودرو سازی و ساختمان سازی کاربرد دارد. این دستگاه ضخامت اجسام و نوع پوشش‌دهی آن‌ها را برای جلوگیری از خوردگی، زنگ زدگی و هر نوع آسیبی که با توجه به ضخامت و پوشش قطعه اتفاق می‌افتد، بررسی ، ثبت و تعیین می‌کند.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر