ابزار اندازه گیری در شرق تهران ( فروش )

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


مکانیزم آمپرمتر آهنربای متحرک مانند سیم پیچ متحرک است.، با این تفاوت که برای اندازه‌گیری جریان‌های بالاتر است.فاده می‍شود. سیم پیچ در این نوع آمپرسنج در داخل قرار گرفته و به صورت مداوم عقربه‌ای به وسیله‌ی آهنربا حرکت می‌کند.

پیرومتر نوعی دماسنج است. که به صورت غیر تماسی عمل می‌کند. مکانیسم این ابزار بر پایه‌ی اندازه‌گیری دما با است.فاده از نور انتشار یافته از جسم مورد نظر است.. در خیلی از صنایع مانند صنایع شیمیایی، ریخته‌گری، فولاد، کاشی و سرامیک به دلیل دمای بسیار بالا امکان است.فاده از دماسنج‌های تماسی وجود ندارد زیرا موجب آب شدن آن می‌شود؛ به همین علت در اکثر این صنایع از پیرومتر برای اندازه‌گیری دما است.فاده می‌کنند.

امروزه به وضوح شاهد این هستیم که ابزار های اندازه گیری در هر شغلی و در هر صنعتی از صنایع سبک گرفته تا صنایع سنگین به طور مداوم مورد است.فاده قرار می گیرند و بی‌شک بدون آنها شاهد کیفیت در خروجی کار نخواهیم بود و به نوعی بدون آنها چرخ صنعت لنگ میزند. این ابزار اندازه‌گیری می‌تواند یک میکرومتر با دقت . میلیمتر و یا یک متر نواری معمولی با دقتی بسیار کمتر باشد. در این بخش قصد داریم تا با بررسی برخی از ابزار‌های اندازه‌گیری رایج در حرفه‌های مختلف با کاربرد آنها بیشتر آشنا شویم.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران