ابزار ماشین کاری در رباط کریم ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.


این فرایند نوعی فرآیند حرارتی به حساب می‌آید که در آن از یک اشعه متمرکز که دارای الکترون هایی با سرعت بالا از برای سوراخکاری و برش است.، است.فاده می شود. در واقع ماشینکاری پرتو الکترونیک یکی دیگر از روش‌های نوین ماشینکاری است. که از این جریان پرتوهای الکترونی پر سرعت برای ایجاد چگالی توان بسیار بالا بر روی سطح قطعه کار است.فاده می کنند. توجه داشته باشید که در روش ماشینکاری با پرتو الکترونی از یک ولتاژ بالا که تقریباً کیلو ولت است.فاده می شود. از یک تفنگ الکترونی هم برای شتاب دادن به این الکترون ها و یک لنزالکترومغناطیس هم برای متمرکز کردن الکترون ها روی سطح کار است.فاده می شود. این گونه می توان دسته پرتو را به حداقل قطر . میلیمتر برساند. توجه داشته باشید که در اثر برخورد پرتو الکترونی با قطعه کار پرتو ایکس تولید می شود که بسیار خطرناک است. به همین علت هم حفاظت و پوشش ضروری است. و پرسنل این کار باید مهارت کافی جهت  است.فاده از این  تجهیزات را داشته باشند. همان طور که می‌دانید ماشینکاری با پرتو الکترونی برای مواد رسانا و نارسانا مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

ابزارهای کاربیدی که روکش دار هستند از مقاومت سایشی تا برابر بیشتر نسبت به انواع بدون روکش برخوردار هستند و در طول عمر مساوی باعث افزایش برابری سرعت ماشینکاری می گردند. است.فاده و کاربرد ابزارهای کاربیدی روکش دار به حدی رسیده است. که شاهده این هستیم بیش از درصد ابزارهای ماشینکاری از نوع روکش دار هستند.

یک سطح مخروطی شکل مورد نیاز است. تا دندانه های ابزار برش بر روی آن قرار بگیرند و با حرکت در امتداد طول چرخ دنده خام، فرم دندانه ها به تدریج ایجاد شود. توجه داشته باشید که از این روش بیشتر برای تولید دندانه های داخلی است.فاده می شود. در واقع خان کشی یک نوعی از عملیات براده برداری است.. در این روش از سوزن خان کشی که دارای لبه های برنده و یا مرکب است.، است.فاده می‌شود. توجه داشته باشید که وسیله برنده از میان سوراخ های مورد خانکشی به واسطه فشار و کشش عبور می کند و در این صورت براده برداری صورت می‌گیرد. به طور کلی در عمل، عملیات خان کشی در صنایع ماشین سازی کاربرد بسیار زیادی دارد زیرا هر دو عمل پرداخت کاری و خشن کاری در یک مرحله عبور سوزن انجام می شود. به این صورت سرعت عمل در خانکشی نسبت به دیگر ماشین ها بسیار بالا است.. از دیگر مزایای خانکشی می توان به دقت ابعادی بالا، نرمی و پرداختی سطوح و دقت زیاد در این روش اشاره کرد. همانطور که می دانید برای انجام عملیات خان کشی از سوزن خان کشی است.فاده می شود که به طور مختلف طراحی می‌شود و برای شکل دادن دستگاه های صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرد. در ادامه این مقاله سعی داریم در مورد حدیده کاری اطلاعات کامل و جامعی به شما بدهیم.



( فروش ) های دیگر در رباط کریم