ابزار ماشین کاری در شمال تهران ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.

منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :

شمال تهران از لحاظ دسترسی به حمل و نقل عمومی سطح خیلی خوبی را داراست . خط مترو تهران که جنوب پایتخت را به شمال آن متصل میکند دارای چندیاتون ایستگاه مترو در شمال تهران است. که بسیار پر رفت و آمد هم هستند . برای مثال ایستگاه مترو تجریش که آخرین ایستگاه خط مترو تهران است. ، در روزهای آخر هفته و تعطیلات پذیرای گردشگران بسیاری است. . از طرفی پایانه اتوبوسرانی تجریش دارای یک خط brt به جنوب تهران و تعداد زیادی خطوط اتوبوسرانی شرکت واحد به مقاصد پایانه های مختلف است. . خطوط تاکسیرانی شمال تهران نیز همه روزه مسافران بسیاری را به سرتاسر پایتخت جابجا میکنند .


باید بدانید که ماشین تراش در تغییر اندازه قطعات، فرم آنها و پرداخت کاری قطعات با یک یا چند عمل برش با تنظیم رنده تراش نقش دارد. جالب است. بدانید که وسایل و دستگاه های یدکی را بر روی ماشین های تراش سوار می کنند تا دامنه فعالیت آن گسترده تر شود و بتوان عملیات مختلفی را انجام داد.

از آنجا که پوشش دهی ابزار برشی به طور متوسط عمر آنرا تا درصد می تواند افزایش دهد, لذا است.فاده از پوشش هایی مانند کاربید تیتانیوم از سال در صنعت رواج یافت. روکش مناسب ابزار برشی باید دارای سختی بالا, مقاومت سایشی خوب و پایداری شیمیایی باشد. برای روکش دهی کاربیدها از ترکیبات مختلفی مانند نیترید تیتانیوم (TiN) , کاربید تیتانیوم (TiC) و اکسید آلومینیوم (AlO) است.فاده می شود که به صورت تک یا چند لایه بکار می روند.

در حال حاضر شاهد این هستیم که از این نوع فولاد در ساخت ابزار های برشکاری بسیار است.فاده می شود و ابزارهای ساخته شده بدین روش جهت کاربردهای معمولی است.فاده می شوند، همچنین قابل ذکر است. که این نوع ابزارها مرور جای خود را به ابزارهای ساخته شده با فولادهای تند بر روکش شده و کاربید ها ( دسته های بعد ) خواهند داد.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران