ابزار ماشین کاری در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


ارتعاش همان حرکت های نوسانی است. و تنها زمانی اتفاق می افتد که یک جسم وضعیت تعادل خود را توسط نیروهای خارجی به هم بریزد. حال برای اینکه ارتعاش ایجاد شود نیاز به یک نیروی مقابله کننده است. که سعی کند وضعیت تعادل را برگرداند. ایجاد ارتعاش در عملیات بورینگ اجتناب ناپذیر است. که باید راه های توزیع صحیح نیروهای برشی که باعث کم کردن ارتعاش می‌شود را بیاموزیم. توجه داشته باشید که هندسه اینسرت تاثیر مشخصی بر نیروهای برشی دارد و یک اینسرت مثبت قطعاً دارای زاویه براده مثبت هم است.. این زاویه براده مثبت نشان از نیروی برش کمتر است..البته باید بدانید که زیاد کردن زاویه براده بر روی زوایای آزاد تاثیرگذارند.برای مثال اگر افزایش این زاویه براده به قیمت کم کردن زاویه آزاد باشد در نتیجه باعث افزایش اصطکاک بین دیوار سوراخ شده و ابزار و در نهایت ایجاد ارتعاش می شود.اما اگر بتوانید زاویه را ثابت نگه داریم و زاویه براده را زیاد کنیم، زاویه گوه کم میشود و در نهایت یک لبه تیز به وجود می آید که به راحتی به داخل ماده نفوذ می کند. در ادامه این مقاله در مورد روش هاب زدن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ماشین کاری الکتریکی به صورت پرداخت فلزات رسانا،  توسط جرقه های الکترونیکی مشخص می شوند. در واقع از این روش برای از بین بردن براده های مته کاری، سوراخ کردن ابزارهای بسیار ظریف و تا گرانبها به کار برده می شود. به ماشین کاری به روش تخلیه الکتریکی، EDM هم می گویند. توجه داشته باشید که امروزه EDM برای ساخت بسیاری از حفره ها و قالب های هندسی و غیر هندسی که بسیار پیچیده هستند هم به کار می‌رود. در واقع روش ماشینکاری الکتریکی به گروهی از فرآیندها اطلاق می شود که جریان الکتریکی را برای برداشتن فلزات به کار می‌گیرند. باید بدانید که در فرایند ماشین کاری الکتریکی برخلاف ماشینکاری مکانیکی، فلز ابزار ممکن است. از اینجا قطعه کار نرم تر باشد و حتی براده برداری هیچ گونه ارتباطی به سختی مکانیکی قطعه کار ندارد. البته همه ما می دانیم که فلزات سخت در مقایسه با فلزات نرم کمی سخت تر براده برداری می شوند. به طور کلی فرایند ماشین کاری الکتریکی به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول ماشین های تخلیه الکتریکی هستند که در اینجا اثر خوردگی از یک توالی سریع از پالس های الکتریکی در از بین بردن فلز از روی قطعه به کار برده می شود.

در بیشتر موارد از این دستگاه ها برای ماشینکاری سطوح صاف است.فاده می شود. با این حال، بسته به اینکه محصول چگونه باشد، می توانند خدمات نامنظم تولید کنند. اغلب، می توان از آنها برای سوراخ کردن، سوراخ کردن و تولید شکاف است.فاده کرد، البته فقط تا حدی مشخص. انواع رایج ماشین های فرز عبارتند از: ماشین های فرز یونیورسال، همه جانبه و فرز ساده.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری