ابزارآلات دستی در اسلامشهر ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]


پیچ‌ گوشتی‌ها ابزاری هستند که برای باز و بسته کردن پیچ است.فاده می‌شوند. این ابزار به حدی مورد است.فاده قرار می‌گیرند که تصور یک جعبه ابزار بدون آن‌ها، تا حد زیادی غیرممکن است.. فازمترها نیز ابزاری مشابه با پیچ‌ گوشتی هستند که برای تعیین جریان برق در یک دستگاه یا پریز برق از آن است.فاده می‌شود. شرکت آروا انواعی از فازمترها، پیچ‌گوشتی‌ها و ست‌های آنها، ارائه می‌دهد.

به جز این موارد اشاره شده، از قیچی، کاتر، کمان اره، روغن دان، نردبان، گاز انبر، آچارها و انبرهای دیگر می‌توان به عنوان ابزارهای دستی عمومی دیگر نام برد. در کنار این محصولات عمومی‌تر اما ابزارهای دستی صنایع تخصصی هم وجود دارد؛ قلم موها و ابزار رنگ و نقاشی، وسایل و ابزارهای دستی ساختمان سازی، گیره و پیچ دستی چوب، مغار، درفش و سایز ابزارآلات نجاری، آچار میکرومتر، بکس‌ها و انواع ابزار مکانیکی، محصولات ابزار دقیق مثل گونیا، خط کش، آچار میکرومتر و غیره ... لیست بی‌پایانی را تشکیل می‌دهند که این عناوین نیز نوع حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر ابزار دستی لقب می‌گیرند.

غیر از این عناوین برخی اسامی دیگر نیز هستند که کمی از حالت عمومی فاصله گرفته و بیشتر است.فاده تخصصی و مربوط به فیلد کاری خود را دارند. در واقع عموم مردم از آن است.فاده نمی‌کنند. ابزارهای دستی معماری مثل تراز دستی، قلم بنایی و ...؛ یا وسایل نجاری و نقاشی مثل گونیا، قلم مو، رنده، مارکر، منگنه کوب صنعتی؛ و یا نام‌های دیگر مثل الماس شیشه بری، خط کش صنعتی، چسب صنعتی، انواع بکس، سوهان چوب و فلز و غیره ... از جمله ابزارهای دستی است. که شاید مورد مصرف برای همگان نبوده و در تمام جعبه ابزارهای خانگی و عمومی پیدا نمی‌شوند.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر