ابزارآلات دستی در رباط کریم ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..


پتک نیز نوعی چکش اما در اندازه بسیار بزرگتر است. که مثل برادر کوچکتر خود برای کاربری‌های مختلف ساخته می‌شود. معروفترین پتک‌ها، نوع معماری هستند که بیشتر برای تخریب دستی دیوار و بتن است.فاده شده و نیازمند صرف نیروی زیاد اند. کار با پتک‌های بزرگ آسان نیست و به دلیل سنگینی آنها، کاربر بیشتر احساس خستگی خواهد کرد. پتک نجاری اما بسیار کوچکتر از نوع آهنی و فلزی بوده و مخصوص ضربه و کار بر روی سطوح چوبی و ابزار نجاری است.. سر پتک‌ها نیز مثل چکش‌ها با حالات مختلف و برای انواع کارها ساخته می‌شوند.

این ابزار جایگاهی بین یک وسیله عمومی و غیر عمومی دارد. پرچ کردن کاری پر است.فاده نیست اما بسیاری از مردم و البته کسانی که مربوط به کارشان است. از آن بهره می‌برند. انبر پرچ وسیله‌ای برای چفت کردن همیشگی و ماندگار دو قطعه و سطح با کمک میخی مخصوص به نام میخ پرچ است.. این ابزار با نازل‌های در سایز است.اندارد ساخته شده و بعد از قرار گرفتن میخ بر روی آن و گذاشتن ابزار روی سوراخ در سطح کار، با کمک فشار و نیروی دست کار پرچ انجام می‌شود. انبر پرچ ابعاد بزرگ و کوچک و در چند مدل تک دسته، دو دسته، آکاردئونی و... ساخته می‌شود.

برای دسترسی به مکان‌هایی با ارتفاع بالا، مانند دسترسی برای تمیز کردن لوستر خانه، است.فاده از یک نردبان بسیار کارآمد است.. نردبان‌های آروا قابلیت تحمل وزن تا ۵ کیلوگرم را دارند و از جنس آلومینیوم مقاوم ساخته شده‌اند؛ برای همین سبک‌اند و به راحتی جابه‌جا می‌شوند.



( فروش ) های دیگر در رباط کریم