ابزارآلات دستی در شرق تهران ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.


روبیکن نام یک برند ژاپنی است.. شرکت آروا، علاوه بر ارائه محصولات تولید داخل، تعدادی از ابزارهای دستی خود را، از برند روبیکن عرضه می‌کند. برای همین این دسته از محصولات، از سایر محصولات دیگر جدا شده‌اند. در این دسته انواعی از انبرها، بکس‌های بادی، جعبه بکس، جغجغه بادی، دم باریک، ست آچار، سری پیچ‌گوشتی، سیم‌چین و قیچی قرار می‌گیرد.

این دسته از ابزارهای دستی به آچارهای شلاقی دو دسته و آچار فرانسه تقسیم می شود. آچارهای دو دسته از آلیاژ کروم وانادیوم و به روش Drop-Forge ساخته شده است. تا در طولانی مدت دوام بالا داشته باشد و در کارهای سنگین به راحتی است.فاده گردد.

کاربرد چکش‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست. تقریبا کسی نیست که کار با آنها را بلد نباشد و از آنها یکبار است.فاده نکرده باشد. چکش ابزاری برای کوبش میخ است. که گاه برای تخریب نیز است.فاده می‌شود. آروا مدل مختلف چکش در زیردسته‌های چکش دو شاخ، چکش لاستیکی و چکش مهندسی ارائه می‌کند.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران