ابزارآلات دستی در شهر سنگ تهران ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


وسیله دیگری برای جمع کردن ابزارها، کیف ابزار است. که در موارد زیادی جایگزین جعبه ابزار خواهد شد. متاسفانه جعبه ابزارها انعطاف پذیر نیستند؛ اگر بخواهید در ارتفاع و یا شرایط خاصی کار کنید، شاید یک جعبه ابزار فلزی و پلاستیکی با ابعاد بدون تغییر مشکل‌زا باشد، اما کیف ابزار این مسائل را برطرف می‌کند. کیف ابزارها در چندین مدل و نوع مختلف مثل ساده، کوله پشتی ابزار، کیف کمری، جلیقه ابزار، کیف ابزار لپ تاپی و ... ساخته می‌شوند. این وسیله بهترین گزینه برای کار در مواقعی است. که نیاز به حمل زیاد و سنگین ابزارها نزدیک به سطح کار ندارید و به دنبال موردی هستید که بیشتر ابزارهای دستی در مواقع لزوم و در محل کار کنار دست‌تان باشد. در خرید کیف ابزار، سایز، نوع کاربری و کیفیت ساخت بسیار مهم است..

ترکیبی از یک انبردست و آچار فرانسه شاید تعریف جالبی برای این ابزار باشد. یک وسیله که کار اصلی آن گرفتن محکم و پر قدرت یک قطعه است.. انبر قفلی دارای دو فک آج دار بوده و با سایزی نزدیک به آچار فرانسه ساخته می‌شود. دهانه فک این انبر ابتدا با یک پیچ تنظیم می‌شود و بعد از گرفتن اولیه قطعه، توسط یک اهرم کوچکتر داخلی یا همان اهرم قفل کننده-رها کننده، قفل می‌شود و به این ترتیب با نیروی زیادی قطعه بین آن دو فک محکم می‌شود. بعد از اتمام کار نیز با همان اهرم یا ضامن رهاکننده فک ها باز و از قطعه جدا می‌شوند. اهرم فک انبر قفلی با دو مکانیزم آلمانی و آمریکایی ساخته می‌شود که تفاوت آنها در جهت قفل و رها کردن است.. در نوع آلمانی، اهرم رو به داخل دستگاه فک را باز و رها می‌کند؛ در نوع آمریکایی این جهت برعکس است.. فک‌های این ابزار در ابعاد و مدل‌های مختلف و جهت انواع کاربری ساخته می‌شوند.

ابزاری آشنا برای تمام اشخاص دست به آچار جهت کار با انواع اتصالات و مهره‌های چند ضلعی است.. آچار فرانسه از قدیمی‌ترین ابزارهای دستی بوده که به دلیل فک و دهانه کارگیر قابل تنظیم بازه کاربری بزرگی دارد. دسته اصلی که گاهی با روکش ساخته می‌شود، فک ثابت و فک متغیر با پیچ تنظیم اجزای اصلی این آچار هستند. بدنه معمولا از فولاد و آلیاژهای آن ساخته شده و گاهی مجهز به عایق حفاظتی است. و فک های آن نیز در برخی موارد بصورت پهن و بلند ساخته می‌شود. با غلتک این آچار می‌توان دهانه و فک را به اندازه دلخواه تنظیم کرد و بجای چند آچار تخت تکی با سایزهای متفاوت، از یک آچار فراسه بهره برد.



( فروش ) های دیگر در شهر سنگ تهران