اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در اسلامشهر ( فروش )

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این مجموعه که به عنوان یک آثار ملی محسوب میشود و در روستای علی آباد قرار گرفته است. و مجموعه این اثر یکی از دیدنی های این منطقه محسوب میشود.یخچال علی آباد که قدمت آن به دوره قاجاریه برمی‌گردد و دارای دیوار چین های بلند می باشد که این امر برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید می باشد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.


همانطور که از نام این نوع از اتصال مشخص است. دارای یک زاویه درجه می‌باشند و برای مواردی که در نصب نیاز به زاویه داریم است.فاده می‌شوند. نوع طراحی این نوع از اتصالات پنوماتیک به صورتی است. که فضای کمی را اشغال می‌کنند و در فضاهای باریک به سادگی نصب می‌شوند.

فیتینگ فلوکنترل برای کنترل جریان هوا در سیستم کاربرد دارد. علاوه بر این در صنعت از آن به منظور کنترل سرعت حرکت جک های پنوماتیک است.فاده می‌شود. البته فلوکنترل خود در انواع بین راهی ( دو سر شلنگ خور ) و فلوکنترل سر جکی (جهت اتصال روی جک های پنوماتیک) تولید می‌شود.

در اتصالات مستقیم پنوماتیک، یک طرف قطعه به شیلنگ یا لوله و سمت دیگر به تجهیزات مربوطه در سیستم وصل می‌شود. این اتصال دارای رزوه‌ی نری و مادگی هستند تا بتوانند به درستی در تجهیزات در نصب و جدا شوند. این شکل از اتصال‌ می‌تواند نقش آداپتور را در سیستم ایفا کنند یا در صورتی که به عنوان رابط است.فاده می‌شوند، طول لوله را افزایش دهند. این فیتینگ‌ها امنیت بسیار بالایی در نصب و عملکرد دارد و در موارد که نیازی به زاویه در اتصال اجزا نیست، به کار می‌روند.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر