برقی ، بادی ، هیدرولیکی در شهر سنگ تهران ( فروش )

Electric, pneumatic, hydraulic-1
Electric, pneumatic, hydraulic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 


پمپ برقی TQE یک داری یک حفاظ مستحکم و با دوام است. که از پمپ و گیج در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند. این حفاظ دارای یک دسته جهت انجام جابه جایی می باشد. موتو این پمپ برقی به گونه ای طراحی شده که امکان کار مداوم و طولانی مدت را دارا می باشد. پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی و نمی بیند. این پمپ به آچار هیدرولیک وصل می شوند و عملیات باز و بسته کردن را به راحتی می توانید انجام دهید.

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE یکی از سری محصولات برند محبوب و معتبر انرپک (Enerpac) آمریکا است. که توسط شرکت پترو صنعت تسلا با بهترین قیمت در کشور عرضه می شود. جهت دریافت قیمت و خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE با تکنولوژی جریان بهینه (Optimized flow technology) کار می کند. این فناوری باعث می شود بهره وری پمپ TQE به حداکثر برسد و و در عین حال تولید گرما و زمان خرابی پمپ را به حداقل می رساند. پمپ انرپک TQE از مبدل حرارتی است.اندارد بهره می برد. پمپ هیدرولیک TQE یک پمپ کم صدا است.. صدای تولیدی این پمپ به کمتر دسی بل است.. همچنین این پمپ برقی یک پمپ کوچک و جمع و جور است. که جابه جایی آن به راحتی انجام می شود.



( فروش ) های دیگر در شهر سنگ تهران