برقی ، بادی ، هیدرولیکی در پردیس ( فروش )

Electric, pneumatic, hydraulic-1
Electric, pneumatic, hydraulic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


پمپ برقی TQE یک داری یک حفاظ مستحکم و با دوام است. که از پمپ و گیج در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند. این حفاظ دارای یک دسته جهت انجام جابه جایی می باشد. موتو این پمپ برقی به گونه ای طراحی شده که امکان کار مداوم و طولانی مدت را دارا می باشد. پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی و نمی بیند. این پمپ به آچار هیدرولیک وصل می شوند و عملیات باز و بسته کردن را به راحتی می توانید انجام دهید.

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE با تکنولوژی جریان بهینه (Optimized flow technology) کار می کند. این فناوری باعث می شود بهره وری پمپ TQE به حداکثر برسد و و در عین حال تولید گرما و زمان خرابی پمپ را به حداقل می رساند. پمپ انرپک TQE از مبدل حرارتی است.اندارد بهره می برد. پمپ هیدرولیک TQE یک پمپ کم صدا است.. صدای تولیدی این پمپ به کمتر دسی بل است.. همچنین این پمپ برقی یک پمپ کوچک و جمع و جور است. که جابه جایی آن به راحتی انجام می شود.

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE یکی از سری محصولات برند محبوب و معتبر انرپک (Enerpac) آمریکا است. که توسط شرکت پترو صنعت تسلا با بهترین قیمت در کشور عرضه می شود. جهت دریافت قیمت و خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.



( فروش ) های دیگر در پردیس