زغال و گرافیت صنعتی در شمال تهران ( فروش )

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در شمال تهران پروژه های مسکونی و اداری در حال ساخت بسیاری به چشم میخورند . هرچند که بعضی از سازندگان به دلیل عدم نیاز مالی تا اتمام پروژه از فروش واحد ها خودداری میکنند اما سازندگان بسیاری هم برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تامین مالی از طریق

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..


اکنون گروه صنعتی دایا با بیش از نیم قرن تجریه صرفا یک تولید کننده نیست بلکه برای بهینه سازی ماشین آلات صنعتی بنگاه های اقتصادی کوچک و برزگ ، خود را ملزم به است.فاده از متریال درجه یک بین المللی می داند. شما عزیزان می توانید با مشاوره نیروهای جوان و متخصص گروه صنعتی دایا سفارشات خود را که اعم از انواع ذغال های صنعتی ، جاذغالی ، اسلیپ رینگ ، مکانیکال سیل و .... را آسوده خاطر تهیه نمایید.

در گذشته زغال صنعتی از سیم ساخته می شد و در اصل ذغال های سیمی بودند و همین مورد باعث فرسوده شدن کموتاتور و بسیاری مشکلات دیگر میشد. در نهایت با معرفی و به وجود آمدن ذغال های کنونی بسیاری از این مشکلات حل شد و عمر تجهیزات درگیر با زغال افزایش یافت. همچنین بخاطر ویژگی های خاص این محصول اتصال بسیار آسان صورت گرفت و در نهایت با توجه به نیاز های متفاوت برای هر ابزار ذغال مخصوص طراحی گردید.

به عنوان مثال دیگر نیازی به قطع درختان برای تولید زغال نیست. چون می توان از پسماندهای چوبی همچون خاک اره است.فاده کرد. است.فاده از پسماندهای چوبی باعث صرفه جویی در هزینه و محیط زیست شده و نیازی به قطع درختان بیشتر نیست. در حال حاضر، با توجه درآمد تولید زغال فشرده و سهولت تولید و مزایای بیشتری که تولید زغال فشرده نسبت به روش سنتی دارد، از آن است.فاده بیشتری می شود.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران