زنجیر و قلاب در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


زنجیرتایم به هر صورت عمر مفیدی دارد و بعد از آن عملکردش با اختلال مواجه می‌شود اما تعویض به‌هنگام زنجیرتایم کجا و نیاز به تعویض ان بعد خراب شدن و به بارآوردن خرابی‌ها و هزینه‌های بیشتر کجا؟ چه باید کرد؟ راه‌حل ساده است.. دفترجه خودرو را مطالعه کنید، حتما بهترین زمان تعویض زنجیرتایم آنجا قید شده است.. معمولا پیشنهاد می‌شود بعد از پیمایش تا هزار کیلومتر (بر اساس انواع خودرو) تعویض زنجیرتایم صورت پذیرد. اما چه کاری بهتر از پیشگیری؟ با هر بار مراجعه به تعمیرگاه، بررسی سلامت زنجیرتایم بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

تقریبا همه ما با زنجیر آشنا هستیم و در وسایل و ماشین‌آلات اطرافمان آنها را دیده‌ایم. اما اولین بار چه زمانی زنجیرها ساخته شده‌اند؟ بر اساس شواهدی که وجود دارد، می‌توانیم بگوییم زنجیرهای فلزی حداقل سال قبل از میلاد ساخته شده‌اند. اما ثبت رسمی اختراع آنها به سال و به نام هانس رینولد (Hans Renold) گره خورده است.. جدای از اینها، در نقاشی‌های لئوناردو داووینچی در قرن میلادی نیز زنجیرهای فلزی به چشم می‌خورند.

در مسیرزنجیرتایم پولی‌های واسطه‌ای قراردارند که به نام «تسمه‌سفت‌کن» یا «هرزگرد» شناخته می‌شوند. آنها وظیفه دارند ، میزان سفتی و تنش و لرزش زنجیر را کنترل کنند. بهتر است. همزمان با تعویض زنجیرتایم، پولی‌های واسطه هم عوض شوند. عملکرد مناسب پولی‌های هرزگرد با میزان کیفیت و مرغوب بودن روغن پیشرانه ارتباط دارد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری