زنجیر و قلاب در پردیس ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


انواع زنجیر فولادی گرید   و زنجیر گالوانیزه برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد. از زنجیرهای خشکه همچنین برای ساخت اسلینگ های چهار قلاب یا دو قلاب زنجیری است.فاده می گردد. برای بلند کردن بار از دو طرف یا از چهار طرف با چهار قلاب با متراژ دلخواه است.فاده می شود. و در دو نوع گالوانیزه و پولیشی تولید می شود. از این زنجیر برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت زنجیرتایم، هزینه پایین ساخت آن است. که موجب کاهش وزن دنده‌تایم هم می‌شود. زمانبندی مناسب بین حرکت و چرخش میل بادامک و میل‌لنگ و میل سوپاپ، وظیفه اصلی زنجیرتایم است.. زنجیرتایم فلزی است. و به همین دلیل این وظیفه را با سروصدای زیادی انجام می‌دهد.

زنجیرتایم، زمان‌بندی مناسب برای باز شدن سوپاپ‌های یک پیشرانه احتراق داخلی و اجرای درست، هماهنگ و دقیق فرآیندهای مکش، تراکم، احتراق و تخلیه را تضمین می‌کند. هماهنگی حرکت پیستون‌ها و باز شدن سوپاپ‌ها برای ورود هوا و سوخت بسیار اهمیت دارد، زنجیر تایم میل سوپاپ و میل‌لنگ را به یکدیگر متصل کرده و چرخش بین آنها را کنترل و متوازن می‌کند.



( فروش ) های دیگر در پردیس