سنسورهای صنعتی در اسلامشهر ( فروش )

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


لیمت سوییچ و میکروسوئیچ از انواع حسگرهای تماسی هستند. از معایب است.فاده از سنسور تماسی فیدبک کند و عمر کوتاه آن است.. این نوع از سنسورها چون مرتب تحت فشار یا ضربه قرار می‌گیرند عمر مفید پایینی دارند و احتمال آسیب دیدن آن ها بسیار زیاد است.. به همین علت در عملکردهای سریع و قطع و وصل شدن مکرر مورد است.فاده قرار نمی‌گیرند. همچنین نصب و اتصالات آن ها باید با دقت زیادی انجام گیرد.

سرعت سوئیچینگ زیاد: سنسورها در مقایسه با کلیدهای مکانیکی از سرعت سوئیچینگ بالایی برخوردارند، به طوری که برخی از آنها(سنسور القائی سرعت) با سرعت سوئیچینگ تا ۵KHz کار می کنند. طول عمر زیاد: به دلیل نداشتن کنتاکت مکانیکی و عدم نفوذ آب، روغن، گرد  غبار و دارای طول عمر زیادی هستند. عدم نیاز به نیرو و فشار: با توجه به عملکرد سنسور هنگام نزدیک شدن قطعه، به نیرو و فشار نیازی نیست. قابل است.فاده در محیطهای مختلف با شرایط سخت کاری: سنسورها در محیط های با فشار زیاد، دمای بالا، اسیدی، روغنی، آب و... قابل است.فاده هستند. می توان انواعی از این سنسورها را در شرایط کاری خیلی مشکل (مانند رطوبت و یا حرارت بالا) و یا خطرناک مانند (محیط های قابل انفجار) است.فاده نمود. عدم ایجاد نویز در هنگام سوئیچینگ: به دلیل است.فاده از نیمه هادی ها در طبقه خروجی، نویزهای مزاحم (Bouncing Noise) ایجاد نمی شود. می توان خیلی دقیق موقعیت قطعه را تعیین نمود. بدون داشتن تماس با قطعه، می تواند سیگنال مربوطه را ارسال کند. تعداد قطع و وصل تقریباً بی نهایت است..

سنسور مجاورت به تنهایی صرفا می‌تواند اجسام فلزی را، که در فاصله نزدیکی نسبت به آن قرار دارند، بدون تماس با آنها تشخیص دهد. مهمترین ویژگی؛ میله‌های الاستیک با برد متغیر آن است. که می‌توانند رنج تشخیص مجاورت بیش از حد (Overload) را افزایش دهند. پیستون‌ها، پروب‌ها و دکمه‌ها معمولاً برای تماس با محصول و سپس اطمینان از جایگذاری، تشخیص موقعیت دقیق و تائید تست محصول است.فاده می‌شوند.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر