سنسورهای صنعتی در پردیس ( فروش )

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


برای است.فاده و تهیه سنسورها در ابتدا لازم است. با انواع سیگنال‌های خروجی الکتریکی آشنا بود. میتوان سیگنال‌های خروجی سنسورها را در پنج رده مختلف دسته‌بندی نمود. این پنج سیگنال که باعث بوجود آمدن پنج دسته سنسور میشود عبارت‌اند از:

به منظور محاسبه فاصله بین سنسور و جسم، سنسور مدت زمان بین انتشار صدا توسط فرستنده تا تماس آن با گیرنده را اندازه گیری می کند. فرمول این محاسبه D = ½ T x C است. ( D فاصله است.، T زمان است. و C سرعت صدا ~ متر در ثانیه است.). به عنوان مثال ، اگر فردی سنسور اولتراسونیک را برای اندازه گیری فاصله تا یک جعبه تنظیم کند و . ثانیه طول بکشد تا صدا بازگردد، فاصله بین سنسور اولتراسونیک و جعبه برابر خواهد بود:

سنسور های القایی نوعی از سنسور های غیر تماسی می باشند، این سنسور ها در مقابل فلزات قرار می گیرند و اطلاعات را دریافت می کنند و به سیستم های اندازه گیری و مدار های کنترلی مانند Relay و plc ارسال می نمایند. سنسور های القایی از پر کاربرد ترین سنسور های غیر تماسی در اکثر صنایع می باشند.



( فروش ) های دیگر در پردیس