سیم خاردار در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان، حصار و فنس مورد است.فاده قرار می‌گیرد، فنس حصاری می‌باشد که از این محصول هم برای ایجاد محدودیت و جلوگیری از ورود افراد و حیوانات است.فاده می‌شود. قیمت توری فنس وابسته به قیمت روز آهن و کلاف است. و بهتر است. به صورت روزانه و لحظه‌ای بررسی شود، اما صفحه

سیم خاردارها در دو نوع حلقوی و خطی تولید می‌شوند و در بازار وجود دارند. نوع خطی و حلقوی سیم خاردار از مفتول گالوانیزه گرم، تولید می‌شود و نوع خطی آن به وسیله مفتول‌های تیز و برنده به صورت خاردار در می‌آید و سیم خاردار حلقوی نیز به دو صورت معمولی و تیغی(تبری) ساخته می‌شود.

در یک تحقیق با موضوع انواع سیم خاردار، نزدیک به هشتصد نوع سیم خاردار مختلف شناسایی گردید و مشخص گردید که این گوناگونی انواع می تواند در جنس و سایز سیم اصلی، خار یا تیغ آن و همچنین در روش به کار گیری سیم خاردار باشد. تصویر شماره یکی از قدیمی ترین انواع سیم خاردار را نشان می دهد. کاربرد سیم خاردار مشخص و واحد است.. و آن است.فاده در حصار کشی می باشد. اما اینکه حصار در چه مکان هایی قرار می گیرد عملا تنوع کاربرد برای این محصول مفتولی ایجاد نموده است.. برای مثال حصار می تواند برای یک مزرعه کوچک یا یک دامداری محلی باشد. می تواند برای کشتزارهای بزرگ در نظر گرفته شود. سیم خاردار می تواند در حصار کشی یک پروژه ی صنعتی موقت نقش داشته باشد. سیم خاردار می تواند در محصور کردن یک پتروشیمی کوچک به کار رود. و صدها نوع کاربرد حصار کشی متفاوت می توان برای سیم خاردار شناسایی و معرفی نمود.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد