چسب در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


چسب ها بسته به فاکتورهای متعددی مانند نوع بستر در فرم های مختلف و با ترکیبات متفاوتی تولید می شوند. نوع ترکیب شیمیایی پایه ی چسب، تعیین کننده ی کلاس آن است.. بیشتر چسب ها حاوی یک عامل پخت یا کاتالیزوری هستند که باعث افزایش جرم مولکولی سیستم و تشکیل شبکه ی پلیمری می شود. هم چنین همه ی چسب ها حاوی افزودنی ها (additives) و اصلاح کننده هایی (modifiers) هستند که بر روی مکانسیم عملکرد چسب پیش و پس از اتصال موثرند. این افزودنی ها شامل حلال ها، نرم کننده ها (plasticizers) ، مواد تقویت کننده (tackifiers)، پرکننده ها (fillers)، رنگدانه ها(pigments)، مواد سفت کننده(toughening agents)، مواد اتصال دهنده(coupling agents) و تثبیت کننده ها(stabilizers) هستند. فرآیند به کار برده شده در ترکیب این مواد نیز به شدت بر خصوصیات چسب تاثیر گذار است.. اکثر چسب ها بر گرفته از پلی وینیل است.ات هستند. در این نوع از چسب ها برای جلوگیری از خشک شدن سریع چسب، نیاز به یک افزودنی است..

هر چند چسب در صنعت ، مخصوص آبنوس کاران و صحافان و بیشتر برای چسباندن قطعات چوبی و یا اشیای کاغذی بود، اما به‌تدریج دامنه کاربرد آن گسترش یافت، به طوری‌که امروزه به جای است.فاده از میخ ، پیچ ، بست ، لولا و&#; ، برای اتصال قطعات فلزی ، چوبی ، کائوچویی ، &#; از بخاری گرفته تا تهیه اسباب بازی , صنایع مونتاژ و حتی برخی از قسمتهای هواپیماهای مافوق صوت ، از چسب‌های گوناگون و ویژه ای که به روش سنتزی تهیه می‌شوند، است.فاده می‌شود.

الاستومر یکی از انواع چسب های کائوچویی مصنوعی به شمار می رود که با حل کردن کائوچو در بنزین بدست می آید این چسب قابلیت چسبندگی به هر سطوحی به غیر از پلاستیک را دارد قدرت چسبندگی  و است.حکام بالای چسب باعث شده که در صنایع بزرگ مانند کشتی رانی و هواپیماسازی از آن به کار برند



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد