سیم خاردار در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


سیم خاردارها در دو نوع حلقوی و خطی تولید می‌شوند و در بازار وجود دارند. نوع خطی و حلقوی سیم خاردار از مفتول گالوانیزه گرم، تولید می‌شود و نوع خطی آن به وسیله مفتول‌های تیز و برنده به صورت خاردار در می‌آید و سیم خاردار حلقوی نیز به دو صورت معمولی و تیغی(تبری) ساخته می‌شود.

امروزه از سیم خاردار در کشورهای صنعتی و مدرن به آسانی نمی توان است.فاده کرد زیرا این وسیله در بسیاری از موارد موجب آسیب رساندن و مرگ حیوانات می شود اما می توان با در نظر گرفتن قوانین هر کشور آن را خریداری و نصب نمود.برای دریافت قیمت سیم خاردار می توانید با مشاورین آریا حصار در بخش فروش مجموعه در تماس باشید.کارشناسان با بررسی شرایط و میزان بودجه و نوع کاربری، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما مشتریان محترم معرفی خواهند کرد.قیمت سیم خاردار ها به طور کلی به دلیل تنوع در ساختار و مقاومت آن ها متفاوت است..قیمت نهایی این محصولات با توجه به ضخامت ، نوع سیم و کاربرد آن در محیط تعیین می شود.

سیم فولادی روکش‌دار سیم فولادی گالوانیزه گسترده‌ترین سیم فولادی در طول تولید سیم‌خاردار است. که نوع تجاری این محصول، نوع کلاس و کلاس است. یا این که به عنوان سیم فولادی گالوانیزه برقی و سیم فولاد گالوانیزه داغ نیز شناخته می‌شود.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه