پیچ و مهره و میخ در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


فروش عمده انواع پیچ و مهره با قیمت کارخانه پیچ جوشی مهره شش گوش واشر فنری فولادی پیچ خشکه چهره و سایر کارخانه ها پیچ آلنی چهره و سایر کارخانه ها پیچ اچ وی پیچ شش گوش آهنی پیچ پانلی و ام دی اف پیچ بکسی پیچ نوک مته

پیچ چشمی،گونه‌ای از پیچ است. که در انتهای یک سمت آن، یک حلقه وجود دارد. از پیچ های چشمی به منظور اتصال محکم و ثابت یک حلقه ی نگهدارنده به یک سازه است.فاده می شود؛ در نتیجه می‌توان طناب ها یا کابل ها را به آن متصل کرد یا گِره زد.

گروه صنعتی پیچ و مهره تهران مرکز عرضه کننده پیچ و مهره های گرید بالای صنایع ساختمان در گرید های آمریکایی مانند پیچی و مهره گرید های و است.اندارد A, A و پیچ و مهره های مصرفی صنایع نفت و پتروشیمی و اتصالات فلنج ها از نوع است.اد بولت در ابعاد اینچی و میلیمتری است.. عرضه پیچ و مهره سازه ها و سوله ها در گرید HV تولید شده طبق است.اندارد DIN که نسبت به پیچ و مهره های شش گوش ساده دارای حجم و میزان متریال بالاتری است.. عرضه پیچ و مهره های صنعتی اتصال پمپ، کمپرسور، ژانراتور، انواع گیربکس و ماشین آلات صنعتی از نوع پیچ و مهره صنعتی شش گوش در کلاس های فولادی خشکه .، فولادی . و . و همچنین پیچ های آلن سر است.وانه ای است.اندارد DIN در سایز های مختلف بصورت تمام دنده و نیم دنده. عرضه پیچ و مهره های است.نلس است.یل است.نیته در گرید های A , A با قابلیت بسیار بالا در تماس با آب و رطوبت به شکل های شش گوش، متری و آلن. پیچ و مهره تمام رزوه یا تمام دنده که تحت نام فنی Stud bolt شناخته می شود و طبق است.اندارد ASTM A عرضه می گردد و در گرید های فولادی B , B بصورت فولادی و در گرید B از جنس است.نلس است.یل عرضه می گردد. مشاوره رایگان خرید، انتخاب و اطلاعات فنی و مهندسی و تنسایل پیچ و مهره متناسب با کاربری به مشتریان بصورت رایگان.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه