سیم خاردار در چهاردانگه ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


کارخانجات مختلف این سیم خاردارها را از قطعه سیم مفتول گالوانیزه می سازند. دو رشته از این مفتول ها به حالت پیچ خورده بافته شده و دو رشته ی دیگر با فاصله ی مشخصی دور تا دور رشته ی دیگر تابیده شده اند. به این ترتیب در هر نقطه خار تیز و برنده به وجود می آید. قطر مفتول و خار ها بین تا . میلی متر است.. هر کلاف از این محصولات وزنی معادل کیلوگرم دارند. فاصله ی خارها با توجه به نیاز مشتری بین تا سانتی متر متغیر است..

صنایع مفتولی کیانی با پیشینه ای از سال ۵ در راستای بازرگانی و تولید انواع فنر و فروش مفتول های صنعتی در خیابان پامنار تهران تاسیس گردید  و در سال ۵ در راستای حمایت از تولیدات داخلی نمایندگی کارخانه های داخلی را دریافت نمود و سپس برای ارایه خدمات بهتر در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز در شهرک صنعتی شمس آباد کارخانه ای در صنایع کشش مفتول راه اندازی کرد و همچنین در سال شروع فعالیت خود را با

یکی دیگر از انواع سیم خاردار پرکاربرد در صنعت، سیم خاردار حلقوی است. که خود شامل سیم معمولی ، با خار سیمی و لیزری یا تبری می شود.در این میان سیم حلقوی تبری یا لیزری به دلیل است.فاده از مفتول پایه کربن بالا در برابر سایر سیم خاردار های حلقوی مقاومت بالاتری دارد.این نوع سیم در برابر فشارهای فیزیکی و تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد و  قیمت آن نیز به خاطر مقاومت بالای آن بیشتر از محصولات دیگر است.،البته این نکته را نیز باید بیان کنیم که قیمت سیم خاردار حلقوی تبری با توجه به نوع سفارش مشتری متفاوت می باشد.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه