چسب در چهاردانگه ( فروش )

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


صنعت مبلمان از جمله صنایعی است. که مقادیر بالایی از چسب را برای ساخت انواع مبلمان است.فاده می کند. چسب در صنعت مبلمان برای چسباندن پایه ها به میز، در صندلی ها برای اتصال قطعات و همچنین اتصال قسمت های پارچه ای به بدنه است.فاده می گردد. همچنین گاهی چسب در پوشاک برای تزئینات کلاه و طراحی روی لباس است.فاده می شود. با است.فاده از چسب ها، محصول نهایی با هزینه های کمتر از دوخت  و دوز تولید خواهد شد.

چسب های واکنشی برای اتصال دو سطح نیاز به واکنش شیمیایی دارند و به دو گروه چسب های یک جزئی و دو جزئی تقسیم می شوند. در مواردی که به پیوند و اتصال دائمی، با مقاومت بسیار بالا نیاز باشد (مانند دستگاه های با فناوری پیشرفته،high-tech devices) از چسب های واکنشی است.فاده می شود. در فرآیند تولید این چسب ها از شتاب دهنده ها و سخت کننده ها است.فاده می شود.

چسب های فشاری از جمله چسب های ویسکوزی هستند که با عمال فیلم چسب بر روی بستر و اعمال فشار اتصال ایجاد می شود. چنانچه اتصال دو قطعه در دمای پایین انجام شود و میزان فشار به اندازه ی کافی نباشد، در چسب حباب ایجاد شده و در گذر زمان اتصال جدا می شود. افزایش دما باعث کاهش مقاومت این چسب ها می شود. این چسب ها معمولا از لاستیک طبیعی، لاستیک سنتز شده ی مصنوعی خاص و پلی آکریلات ها فرموله می شوند.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه