شیلنگ ، بست و اتصالات در پردیس ( فروش )

Hoses, clamps and fittings-1
Hoses, clamps and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

بست های شلنگ بر روی قطر خارجی انواع شلنگ قرار می‌گیرند. این بست ها بر اساس قطر شلنگ ها طبقه بندی می‌شوند. ممکن است. یک بست ، مناسب شلنگ هایی با قطر . تا اینچ باشند و برخی دیگر از بست ها ممکن است. شلنگ هایی با قطر تا اینچ را در خود جای دهند.

بست شیلنگ Breeze (  WORM DRIVE CLAMP) برای نصب بر روی بسیاری از شیلنگ ها از قبیل شیلنگ های پنوماتیک و اگزوز مناسب بوده و به شدت در مقابل فرسایش و رطوبت مقاوم است.. به همین دلایل بست شیلنگ Breeze برای مصارف دریایی و تجهیزات دریایی مناسب بوده و به راحتی نیز خاصیت آهنربای دایمی پیدا نمیکند.



( فروش ) های دیگر در پردیس