فنس و توری در رودهن ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

هم‌چنین به یاد داشته باشید که رودهن از مناطق کوهستانی کشور به شمار می آید و در بیشتر ایام سال از آب و هوایی خنک برخوردار است.. بنابراین اگر می خواهید به این شهر در فصل زمستان سفر کنید ملزومات و البسه گرمایشی را به همراه داشته باشید و خود را برای بارش باران و برف آماده کنید.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


این مدل از توری ها دارای وزن بسیار زیادی بوده و بیشتر در مناطقی مورد است.فاده قرار می‌گیرند که میزان رطوبت کمی دارند. در محیط های باز که امکان زنگ زدگی فولاد زیاد است.، است.فاده از این محصول به صرفه نخواهد بود و برای شما ضرر مالی خواهد داشت. این درسته از توری های حصاری در برابر سایر عوامل همچون ضربه یا برخورد اجسام بسیار مقاوم بوده، اما همانطور که گفتیم این نوع توری ها در رطوبت زیاد خیلی زود کیفیت ظاهری خود را از دست می‌دهند. عمر مفید انواع حصار های فولادی بین ۵ تا سال می‌باشد. قیمت این محصول بسته به قیمت فولادی که در ساخت آن به کار گرفته شده است.، متفاوت می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های خوب فنس توری قیمت مناسب آن می‌باشد توجه داشته باشید که قیمت توری‌ها به مدل گالوانیزه شده و موارد مختلفی بستگی دارد و قیمت‌ها بالا پایین می‌شود. مقاومت بالا در برابر خوردگی و ضد زنگ زدگی، مقاوم بودن آن در مقابل پارگی که بستگی به جنس و قطر مفتول دارد، بالا بردن امنیت در اماکن و نصب سریع و آسان یکی از دیگر، ویژگی‌های آن می‌باشد که در میان افراد محبوبیت پیدا کرده است..

دلیل اصلی است.فاده از این نوع حصار ها بیشتر در مواردی است. که زیبایی مدنظر باشد. در فرایند ساخت این محصولات، از دستگاه هایی است.فاده می‌شود که قابلیت دریافت چند مدل الگو را دارند. این دستگاه ها طبق الگوی مورد نظر، با نظم و ترتیب خاصی شروع به چرخش کرده و مفتول ها را به هم متصل می‌کنند. به توجه به اینکه الگوی این محصولات به چه شکلی باشد، سرعت، ترتیب و دفعات چرخش دستگاه نیز متغیر خواهد بود.



( فروش ) های دیگر در رودهن