لنت صنعتی در رودهن ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هم‌چنین به یاد داشته باشید که رودهن از مناطق کوهستانی کشور به شمار می آید و در بیشتر ایام سال از آب و هوایی خنک برخوردار است.. بنابراین اگر می خواهید به این شهر در فصل زمستان سفر کنید ملزومات و البسه گرمایشی را به همراه داشته باشید و خود را برای بارش باران و برف آماده کنید.

رودهن دارای لهجه و گویش‌های مختلفی است.، گویش مردم در شهر رودهن آذری و در شهر آبعلی مازندرانی است.. روستاهای مهرآباد و گلاهک نیز به گویش ترکی یا همان آذری، روستاهای وسکاره، جورد و آردینه هم به گویش مازندرانی و روستای چناران (چنار غرب سابق) به گویش لری صحبت می‌کنند.

پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

طبق مطالعات اخیر انجام شده توسط دو ارگان OSHA و EPA که به تبیین بسیاری از است.اندارد های زیست محیطی می پردازند وجود آزبست در تولید لنت های صنعتی بالاخص در لنت های ترمز خودرو ها که با گستردگی بالا و بصورت انبوه مورد است.فاده قرار می گیرند مشکلات سلامتی را به همراه خواهد داشت. طبق این است.اندارد ها ذرات

این لنت ترمزی به منظور است.فاده در تراکتورهای رومانی ساخته شده است..تکنولوژی اولیه ساخت این لنت ترمز برای کشور آلمان می باشد که گروه صنعتی لنت سازان به منظور سهولت درسترسی مصرف کنندگان عزیز دست به بومی سازی این تکنولوژی زده است..



( فروش ) های دیگر در رودهن