فنس و توری در شهر قدس ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


فنس گستر یک تامین کننده‌ی ایرانی است. که در هر شرایط اقتصادی ضمن به کارگیری منابع انسانی جوان و متخصص به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه همواره در صدد است. که متناسب با تحقیقات روز دنیا کیفیت و شیوه‌ی ساخت محصولات خود را ارتقا دهد. لذا تا کنون توانسته بهترین اجناس این حوزه را وارد بازار کند و تولید ناخالص داخلی را افزایش دهد.

حصار کشی در ابتدا با سنگ ها و چوب درختان انجام می شد و سپس با است.فاده از پرچین ها که متشکل از درختچه‌ ها و گیاهان طبیعی بود ادامه پیدا کرد. امروزه این حصارها به اندازه لازمه امنیت نداشته و خیلی زود جای خود را با حصارهای مدرن تر که کیفیت بیشتر، عمر بالاتر و از همه مهم تر امنیت بیشتری ارائه می‌دهند، جایگزین شده اند.

قیمت توری تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر سایز، برند و انواع آنها قرار دارد. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت توری های حصاری قطر و سایز آن ها است. هر چقدر قطر و سایز کمتر باشد قیمت آن ها نیز پایین تر است.. معمولا از این محصولات برای ایجاد حصار و امنیت در مکان های مختلف است.فاده می کنند. در گذشته توری های حصاری چندان کیفیتی نداشتند و به سرعت از بین می رفتند. اما امروزه به دلیل است.فاده از متریال های مناسب و است.فاده از روش ساخت مدرن متوسط عمر این توری ها تا سال افزایش یافته است.. ساخت توری های حصاری در حال حاضر به دو شیوه ی سنتی و مدرن انجام می گیرد.از مهم ترین کاربردهای این توری ها ایجاد حصار برای مزارع و زمین های کشاورزی، مناطق ویژه نظامی و حفاظتی، فنس کشی مکان های ورزشی و ایجاد دیوار برای خانه و ویلاها است..



( فروش ) های دیگر در شهر قدس