پیچ و مهره و میخ در شهر قدس ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه


این است.اندارد توسط جامعه مهندسین آلمان تبیین شده و لیست کاملی را برای انواع پیچ و مهره از نظر شکل، کلاس و گرید و سایز و طول دنده و گام ارائه نموده است.. است.فاده از است.اندارد DIN در پیچ و مهره ها نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر دنیا بدلیل بالا بودن دقت و پردازش به جزئیات مهم در انتخاب پیچ و مهره بسیار متداول است.. شایان ذکر است. که کشور آلمان پایه گذار این است.اندارد به عنوان قلب اروپا در تولید اتصالات مطرح بوده و بسیاری از کشور ها برای سفارش پیچ ومهره های صنایع نظامی و سنگین بصورت مستقیم خرید خود را از کشور آلمان انجام میدهند.

پیچ و مهره صحافیان با بیش از سال تجربه در تهیه ، تولید و فروش پیچ و مهره های صنعتی فعالیت خود را شروع نموده است.. پیچ و مهره صحافیان با در اختيار داشتن منابع وسيع داخلي و خارجي ، پرسنل كار آمد ، سيستم های مكانيزه خريد ، فروش ، انبارداري و...، بسته بندي مرغوب ، تداركات به موقع، گواهي اطمينان مرغوبيت كالا و همکاری با شرکت های بازرسی معتبر به شما در بهبود روند توليد صنعتي اطمينان خاطر خواهد بخشيد و نياز شما را در خرید پيچ و مهره هاي صنعتي تامين مينمايد . محصولات این واحد شامل انواع پیچ و مهره فولادی ، پیچ و مهره آهنی ، پیچ و مهره خشکه، پیچ های شش گوش، پیچ آلن، پیچ دو سر رزوه، پیچ تمام رزوه، انکر بولت، انواع مهره و واشر و همچنین پیچ و مهره های خاص مطابق نقشه مورد است.فاده در صنایع گوناگون با است.اندارد های جهانی پیچ و مهره و واشر با مقاومت كششي بالا جهت سازه هاي ساختماني، پلهاي فلزي، برجهاي انتقال نيرو، برجهاي مخابراتي و همچنین انواع پیچ و مهره است.یل ، پیچ و مهره گالوانيزه گرم، پیچ و مهره الکترو گالوانیزه ، پیچ و مهره تفلون ، پیچ و مهره داکرومات و... جهت کاربرد در انواع شرایط محیطی می باشد . در این راستا پیچ و مهره صحافیان به عنوان تنها تولید کننده پیچ تلگرافی در ایران که میتواند در صنایع مختلف صنعتی از این پیچ تلگرافی از جمله مترو ، راهنمایی و رانندگی و نصب انواع موانع با است.فاده از پیچ و مهره تلگرافی با قیمت ناسب و ارئه قیمت همکاری برای پیچ و مهره تلگرافی به همکاران ،آمادگی خود را اعلام میدارد. پیچ تلگرافی &پیچ و مهره تلگرافی &قیمت پیچ تلگرافی

هر چند در بررسی کلاس و گرید پیچ و مهره صنعتی اغلب از مفهوم تنسایل به تنهایی است.فاده می شود اما سختی سطحی نیز که با کمیت هایی مانند راکول، برینل و ویکرز مشخص می شود و معیاری برای بررسی قابلیت پیچ و مهره صنعتی در برابر تنش های سایشی است. از فاکتور های مهم کیفی بالاخص در انتخاب نوع دنده ریز Fine thread یا دنده درشت Coarse thread برای پیچ و مهره محسوب می شود. سختی سطحی پایین سایش سریع را بدنبال داشته و از این رو در گرید های آهنی از پیچ و مهره صنعتی مثل گرید و یا کلاس و نمی توان از دنده های ریز در تولید پیچ و مهره است.فاده نمود. در زیر به بررسی مهمترین گرید ها و کلاس های پیچ و مهره صنعتی می پردازیم.



( فروش ) های دیگر در شهر قدس