فنس و توری در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


قیمت فنس گالوانیزه روکش دار نسبت به فنس گالوانیزه گرم و مفتول سیاه بیشتر می‌باشد. مفتول گالوانیزه نیز نسبت به مفتول سیاه قیمت بیشتری دارد، زیرا گالوانیزه گرم به علت انجام فرایند گالوانیزاسیون در بالا رفتن قیمت فنس آهنی تأثیرگذار است.. عاملی که موجب افزایش در قیمت می‌شود ضخامت مفتول است.؛ هرچقدر ضخامت مفتول بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می‌یابد. لازم است. برای است.علام قیمت به نوع فنس توری مورد نظرتان و ویژگی‌های آن توجه داشته باشید.

در دنیای امروز افراد به دنبال ایجاد امنیت برای ساختمان‌ها، ملک‌ها، باغ‌ها و زمین‌های زراعی خود هستند. یکی از روش‌های پرکاربرد و ارزان برای ایجاد امنیت است.فاده از فنس توری یا توری حصاری می‌باشد که در انواع صنایع کاربرد دارد.

در روش دستی، مفتول های فلزی توسط یک موتور به دور قالب پیچیده می‌شوند. با توجه به اینکه سایز این قالب ها متفاوت می‌باشد، در نهایت شاهد تولید انواع توری های حصاری با سایز های مختلف می‌باشیم. در مرحله بعد، پس از پیچیده شدن به دور قالب، مفتول ها به شکل رج به رج به مانند بافت قالی لابه لای یکدیگر به هم بافته شده، سپس یک فرد این توری را به شکل رول درمی‌ آورد و بسته بندی می‌کند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک