پیچ و مهره و میخ در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


هر چند در بررسی کلاس و گرید پیچ و مهره صنعتی اغلب از مفهوم تنسایل به تنهایی است.فاده می شود اما سختی سطحی نیز که با کمیت هایی مانند راکول، برینل و ویکرز مشخص می شود و معیاری برای بررسی قابلیت پیچ و مهره صنعتی در برابر تنش های سایشی است. از فاکتور های مهم کیفی بالاخص در انتخاب نوع دنده ریز Fine thread یا دنده درشت Coarse thread برای پیچ و مهره محسوب می شود. سختی سطحی پایین سایش سریع را بدنبال داشته و از این رو در گرید های آهنی از پیچ و مهره صنعتی مثل گرید و یا کلاس و نمی توان از دنده های ریز در تولید پیچ و مهره است.فاده نمود. در زیر به بررسی مهمترین گرید ها و کلاس های پیچ و مهره صنعتی می پردازیم.

این است.اندارد توسط جامعه مهندسین آلمان تبیین شده و لیست کاملی را برای انواع پیچ و مهره از نظر شکل، کلاس و گرید و سایز و طول دنده و گام ارائه نموده است.. است.فاده از است.اندارد DIN در پیچ و مهره ها نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر دنیا بدلیل بالا بودن دقت و پردازش به جزئیات مهم در انتخاب پیچ و مهره بسیار متداول است.. شایان ذکر است. که کشور آلمان پایه گذار این است.اندارد به عنوان قلب اروپا در تولید اتصالات مطرح بوده و بسیاری از کشور ها برای سفارش پیچ ومهره های صنایع نظامی و سنگین بصورت مستقیم خرید خود را از کشور آلمان انجام میدهند.

پیچ و مهره های سازه که در سوله سازی ها مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل شش گوش اما با عرض، ضخامت و ارتفاع بالاتر و یا با زبان بازاری با گوشت بیشتری و طبق است.اندارد DIN تولید می شوند که اغلب در گرید HV مورد است.فاده قرار می گیرند. البته است.اندارد دین به تبیین انواع مختلف دیگری از پیچ مانند پیچ های آلنی Cap head screw نیز می پردازد که طبق است.اندارد DIN تولید می شوند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک