فیلتر صنعتی در اسلامشهر ( فروش )

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]


فیلتر صنعتی از جمله تجهیزات پرکاربرد در صنایع مختلف است.. این فیلتر، مانع از حرکت ذرات جامد معلق در سیالات مختلف از قبیل مایعات و گازها می‌شود. به طور کلی دو نوع فیلتر برای است.فاده در صنایع وجود دارد. یکی فیلترهایی که هنگام حرکت سیال عمل فیلتر را انجام می‌دهند و نوع دیگر هم وقتی که سیال از حرکت ایستاده باشد، فیلتراسیون را پیاده می‌کند.

فیلترهای صنعتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات در صنایع مختلف به شما می‌روند. بسیاری از صنایع با توجه به سیالات مورد است.فاده خود مانند مایعات یا گازها، نیاز به تصفیه سیال مورد نظر و گرفتن ذرات گرد و غبار موجود در آن دارند تا خللی در کارشان ایجاد نشود. در این مرحله، فیلترهای صنعتی وارد عمل شده و با حذف آلاینده‌ها که اغلب ذرات غبار هستند، این مشکل را برطرف می‌کنند.

به این ترتیب رنگ عاری از نمک شده ودر واقع نمک زدایی می شود. برای اینکه رنگ تولید شده را به طرز صحیح تصفیه کنند از طریق فرایندهای شیمیایی، رنگ را سنتز می کنند. و نمک را از رنگ جدا کرده و رنگ باقیمانده را در ظرفی مخصوص جمع کرده و خشک می کنند. دلیل تصفیه کردن نمک از رنگ این است. که نمک موجود در رنگ باعث ته نشین شدن رنگ می شود.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر